שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: "אסור לנו לזלזל בהפועל פ"ת"

הירוקים יפגשו הערב (א', 20:15) את האחרונה בטבלה, כשהמאמן סטנוייביץ' שיבח דווקא את המחליפים אבוחצירא ו-ורד: "הם עולים מהספסל ונותנים מאה אחוז. קחו מהם דוגמא". המושאלים ממכבי חיפה לא יוכלו להשתתף בהפועל פ"ת

תוצאה ידועה מראש? במכבי חיפה מנסים לשדר רצינות גדולה לקראת משחק הליגה הערב מול הפועל פתח-תקווה האחרונה בטבלה.

 

מאמן הקבוצה אלכסנדר סטנוייביץ' שיבח את שמעון אבוחצירה ועידן ורד ואמר: "אני יודע שכל שחקן רוצה לשחק ומי שלא מבין למה הוא לא משחק, מוזמן להיכנס אליי לחדר ולקבל הסברים, אבוחצירה לא פתח בהרכב מול בית"ר ולא ראיתי שזה השפיע עליו באימונים. הוא הוכיח לכולם שהוא מקצוען, עידן ורד עולה מהספסל ונותן יותר ממאה אחוז. תקחו דוגמא".

 

 

שחקן בקבוצה סיפר על התחושות לקראת המשחק: "יש לנו משחק לא קל בכלל, נכון שפ"ת עם אפס נקודות אבל אסור לנו לבוא שאננים ואל לנו לזלזל. אם נזלזל נחטוף, אנחנו צריכים ללחוץ מהפתיחה ולגרום הנאה לקהל שלנו".

 

אוראל דגני, ששוב לא יכלל בסגל, מאוכזב מאוד ועשוי לבקש הבהרות מראשי הקבוצה לאחר המשחק. גם הקשר הוותיק גוסטבו בוקולי שוב לא בסגל ומעמדו העונה צפוי לפחות בצורה משמעותית. סטנוייביץ צפוי לפתוח הערב במערך הכולל קשר אחורי בודד-מיצ'ל, ועיקר ההתרגשות בקבוצה היא ממשחקו הראשון הערב בסמי עופר של יוסי בניון שצפוי לפתוח בהרכב.

 

הידיעה שבניון תורגל בהרכב גרמה להתנפלות על הכרטיסים בקרב האוהדים הירוקים והצפי הוא ל-25 אלף אוהדים הערב. ראשי הקבוצה מבקשים מהאוהדים להגיע מוקדם על מנת למנוע פקקים גדולים ולהיעזר בתחבורה הציבורית.

 

הפועל פ"ת: המושאלים מחיפה ייעדרו

בהפועל פ"ת שהפסידה בשני המחזורים הראשונים, רוצים להפתיע ולחזור מחיפה עם נקודה, אבל יודעים שזה יהיה קשה. עידן בר און יחסר את שלושת הצעירים המושאלים מהירוקים - שחר הירש, דור כוכב ודור חוגי - שלא יכולים לשחק מכיוון שבחיפה לא התירו להם.

 

בעקבות כך, נראה כי שינוי יהיה במרכז ההגנה ובקבוצה בוחנים שתי אפשרויות: לפתוח עם שלושה בלמים, ורק עם חלוץ אחד: ליאור אסולין, או לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה ושני קשרים אחוריים. לצד הבלם אורי פסו צפויים לשחק אחד משני הזרים החדשים: סאקו קונדה או מבה צ'מאזי, ויתכן שגם מייקל טוקורה יוסט לעמדת הבלם.

 

בקבוצה מאמינים ששלושה בלמים בצירוף שני המגינים קובי מוסה ועמירן שקלים, מהם מרוצים מאוד, יביאו לשינוי חיובי. "תהיה אווירה נהדרת של 25 אלף צופים, אבל בשום אופן לא נשמש ניצבים בפוסטר", אמר עידן בר און, "מכבי חיפה פייבוריטית, ורק לנו יש מה להרוויח".

 

הרכב משוער: דרשלר קאלה; קובי מוסא, אורי פסו, סאקו קונדה (מבה צ'מאזי), מייקל טוקורה, עמירן שקלים; חסן אבו זייד, מירקו אורומוש, עומרי אלטמן, גיא דיין; ליאור אסולין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סמי עופר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים