שתף קטע נבחר

לוקאש סאשה: "כולם חולמים על אליפות"

קשר הפועל ת"א אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה: "המטרה היא להשיג את הכרטיס לאירופה, אפשר להתמודד עם הקבוצות הגדולות". במועדון התלהבו מוורמוט: "הכל תלוי בו". אטוק שחתום עד ינואר, הגיע עם משקל עודף ופציעה. הרוכש המיועד נפגש עם ראשי הפועל ת"א בחו"ל. צפו בתקציר

"הכל תלוי ביכולת של גילי ורמוט, ואם הנוסחה הזו תצליח גם נגד הקבוצות הגדולות", כך אמרו בהפועל ת"א לאחר שהקשר כבש ובישל שני שערים בניצחון 0:3 על הפועל חיפה אמש (ש'), המשך ישיר ליכולת שלו מול מכבי נתניה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"זה מצב מסוכן עבור קבוצה שחושבת על הצמרת", אמרו במועדון, "מעולם הפועל ת"א לא הייתה תלויה בשחקן אחד כמו השנה בוורמוט. מסביבו יש סגל בינוני מאוד ולכן יהיה לו קשה לבד במערכה".

 

אסי דומב שילב מספר שחקנים צעירים שגדלו במועדון. בהרכב פתחו רמזי ספורי, שגיב יחזקאל ומוחמד אבו אל-היג'א, מאוחר יותר נכנסו גם שון מלכה ופיליפ אבו-מאנה. בגזרת הרכש, השחקנים שאיל ברקוביץ' החליט להביא מועדון מהליגות הנמוכות לא מקבלים הזדמנויות ואתמול רק אחד מהם, אריאל לזמי, היה בסגל.

 

גם מצבת הזרים בעייתית. יורגן קולין חזר לספסל, המגן השמאלי הניגרי, בנג'מין פרנסיס, מגלה יכולת חלשה והודח מההרכב לאחר שנימנם באחת מאסיפות הקבוצה האחרונות, הרמוני איקנדה התגלה כבלם בינוני ואילו לוקאש סאשה נמצא במגמת ירידה. הברזילאי שכבש נגד חיפה, אמר: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו השנה, כיף לנצח 0:3. בטוח שנהיה טובים יותר. אני שמח שכבשתי".

 

על ההבדלים לעומת התבוסה 3:0 בקריית-שמונה אמר הקשר: "כל משחק שונה, בקריית-שמונה לא שיחקנו כ"כ רע. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות עונה טובה, אנחנו חייבים לשמור על יציבות. כמובן שכולם תמיד חולמים על אליפות, אבל המטרה שלנו היא להשיג את הכרטיס לאירופה. חלומות הם בחינם. אני בהחלט חושב שנוכל להתמודד עם הקבוצות הגדולות, יש לנו קבוצה טובה, כמו שלהן יש, ועם עבודה קשה הכול יהיה אפשרי".

 

"מעולם הפועל ת"א לא הייתה תלויה בשחקן כמו בוורמוט" (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"מעולם הפועל ת"א לא הייתה תלויה בשחקן כמו בוורמוט"(צילום: אבי רוקח)

 

זר אחד, גאל אטוק, חתם במועדון עד חודש ינואר על חוזה שבו לא יקבל שכר בסיס אלא רק על בסיס פרמיות. הבעיה היא שהוא הגיע להפועל ת"א עם משקל עודף ופציעה, כך שהוא לא יוכל לשחק בקרוב.

 

המיליארדר נפגש עם ראשי הפועל ת"א בחו"ל

המיליארדר היהודי שמעוניין לרכוש את הפועל ת"א ומרכז עסקי הנדל"ן שלו במיאמי, נפגש בשבועות האחרונים עם ראשי המועדון בחו"ל. אותו איש עסקים צפוי לנחות בארץ במהלך חג הסוכות הקרוב בכדי לנסות לסכם על רכישת המועדון.

 

בשיחות שקיים בימים האחרונים עם אנשי הקהילה העסקית בארה"ב, הוא טען כי הוא רציני מאוד במגעים ומתכוון מבחינתו לרכוש את הפועל ת"א. ככל הנראה מדובר בסמואל ניטקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שחקני הפועל ת"א חוגגים
צילום: אבי רוקח
מומלצים