שתף קטע נבחר

התעמלות אמנותית: ישראל חמישית באליפות העולם

אלונה קושבצסקי, אידה מיירין, קטרינה לבינה, ליהי שוחטוביץ', יובל פילו וקרינה ליחבר סיימו את התחרות בטורקיה בציון כולל של 33.766 נקודות ובלטו בתרגיל אלות ברמה גבוהה

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית סיימה הערב (ש') במקום החמישי את תרגיל האלות באליפות העולם הנערכת באיזמיר שבטורקיה. הישראליות עלו לגמרים שיתקיימו מחר בכל אחד מהתרגילים.

 

הנבחרת הכוללת את אלונה קושבצסקי, אידה מיירין, קטרינה לבינה, ליהי שוחטוביץ', יובל פילו וקרינה ליחבר, סיימה את התחרות בציון כולל של 33.766 נקודות. בולגריה זכתה בזהב (34.449 נקודות), איטליה סיימה שנייה (34.282 נקודות) ולמקום השלישי הגיעה בלארוס (34.133 נקודות).

 

מתעמלות נבחרת ישראל (עמית שיסל) (עמית שיסל)
מתעמלות נבחרת ישראל(עמית שיסל)

 

המקום החמישי הוא הגבוה ביותר אליו הגיעה ישראל באליפות אירופה. באליפות העולם במוסקבה ב-2010 היא סיימה במקום הרביעי בתחרות הקרב רב.

  

הבנות הציגו תרגיל סרט ברמה גבוהה, עם טעות קטנה באחת התפיסות וזכו לתוצאה של 16,966 נקודות, מה שהעלה אותן לגמר במכשיר זה מהמקום החמישי.

 

בתרגיל האלות הציגו הישראליות סיבובים אחידים, עם חיבורים מעניינים לצלילי מוזיקה טורקית שהלהיבה את הקהל המקומי. דרגת הקושי הגבוהה של התרגיל העניקה להן 16.8 נקודות ואת המקום הרביעי הכללי,מה שהיקנה להן מקום בגמר נוסף.

 

הופעה נהדרת. נבחרת ישראל בהתעמלות (עמית שיסל) (עמית שיסל)
הופעה נהדרת. נבחרת ישראל בהתעמלות(עמית שיסל)

 

את האכזבה הגדולה במכשיר האלות חוותה הנבחרת הרוסית, שבעקבות נפילה הסתפקה בציון של 16.133 נקודות בלבד, מה שהשאיר אותה מחוץ לגמר ומחוץ לפודיום בקרב רב.

 

במשחקים האולימפיים נערכים רק גמרים בקרב רב. נבחרת ישראל תצטרך לסיים בין 10 המקומות הראשונים באליפות העולם בשנה הבאה בגרמניה על מנת להגיע למשחקים האולימפיים בריו 2016.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ישראל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים