אמו של עובד הסנפלינג שנרצח: “התנהלות המשטרה חסרת אנושיות”

אמו של עובד הסנפלינג הדתי שנרצח בשבוע שעבר, נתנאל ערמי הי"ד, מותחת ביקורת קשה על המשטרה: "שאלו אותה 'בקטנה' על הסיפור ולא התעניינו כמעט" • "בישרו לאלמנה ללא הכנה, אפס אנושיות. פשוט בושה"
נחמן גור
כ"ט אלול התשע"ד / 23.09.2014 21:51

תעלומת הסנפלינג: היום ביקר סגן שר הדתות אלי בן דהן בבית משפחת ערמי שבנם, נתנאל נהרג בשבוע שעבר במהלך עבודות סנפלינג, ושמע את טענות המשפחה כנגד המשטרה.

לדברי הוריו של נתנאל ז”ל, המשטרה לא הגיעה מיד אחרי האירוע למשפחה, בכדי לברר איתם פרטים שהיו יכולים להועיל, לדעתם לחקירה, כך על פי הדיווח בערוץ 7.  “גם כשהגיעו אלינו שאלו אותה ‘בקטנה’ על הסיפור ולא התעניינו כמעט” סיפרה אמו של נתנאל, מרים. “הבן השני שלי דיבר עם נתנאל כמה דקות קודם לכן וגם איתו לא בדקו כלום וחבר אחר שוחח איתו ככל הנראה שניות ובמהלך הנפילה”.

גם על צורת הודעת הבשורה למשפחה, מתחה האם השכולה ביקורת, “המשטרה הגיעה באיחור רב לבית האלמנה ובישרו לה על הרצח ללא כל הכנה, כשילדיה הקטנים בידיה. אפס אנושיות. פשוט בושה. כאילו מודיעים לה שהילד שלה נפל בגינה למטה”.

האמא מרים, הבטיחה, “להילחם בהתנהלות חסרת האנושיות של המשטרה עד לבירור והסקת מסקנות בעקבות ההתנהלות הזאת בדי שמקרים כאלה לא יישנו”.

בן דהן אמר למשפחה, “אני מתכוון לעקוב אחרי החקירה הזאת באופן אישי ולהמשיך להפעיל לחץ עד לסיומה”.

ערמי, בחור דתי בן 26, תושב אחיעזר, היה נשוי למוריה ולהם שני ילדים כשהשלישי בדרך.

במשפחה משוכנעים כי מדובר בפיגוע לאומני, וכי פועל ערבי חתך בזדון את הכבל, והביא לנפילתו של ערמי מגובה של 11 קומות אל מותו.

אביו, עוזיאל, אמר אתמול: “היום זה התחיל אצלי ומחר זה אצל מישהו אחר, הם דורסים ילדים איפה שיש להם הזדמנות, אם זה בחניה, במעלית או במדרגות. הוא לוקח סכין ובורח. אני יודע מה זה ערבים הם חיות טרף. הוא מחכה לצ’אנס קטן, מחכה לך בפינה – מכניס לך סכין ובורח”.

במשטרה אומרים כי “כל הכיוונים נבדקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות