סגן ראש העיר אלעד למשרד הפנים: “חשדות כבדים” שפרוש מפר חוק

לאחר שמכתבו הקודם אל ראש העיר לא נענה - משגר סגן ראש עיריית אלעד ברק צברי מכתב אל הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים: "חשד כבד מאוד לתפירת המכרז" • העירייה: "איננו מעוניינים ליטול חלק במחלוקת"
כ"ד אלול התשע"ד / 19.09.2014 10:40

הקרב בין ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לסגנו ברק צברי עולה שלב.

לאחר שמכתבו הקודם אל ראש העיר לא נענה – משגר סגן ראש עיריית אלעד מכתב המשך, ובו הוא מתנה את טענותיו כנגד התנהלות ראש העיר – אלא שהפעם המכתב ממוען אל הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים, רות יוסף.

מערכת היחסים בין פרוש לצברי, נציג קהילת התימנים הגדולה בעיר, ידעה עליות ומורדות. בתחילת מערכת הבחירות תמך צברי במועמדותו של פרוש לראשות העיר. בהמשך החליט לערוק למחנה ש”ס – והביע תמיכה במועמד צוריאל קריספל. לאחרונה אף הודיע על כוונתו לרוץ לכנסת.

וזה לשון המכתב ששיגר, בו הוא מאשים את ראש העיר ב”חשדות להפרת החוק”:

“1.  ממש ניסינו למנוע את כתיבת המכתב אליכם, אך לאחר מספר פניות לראש העיר, לא נותרה לי ברירה אלא לפנות אליכם, מאחר ואין מענה מראש העיר.

2.  ביקשתי מראש העיר מספר פעמים לקבל מידע חיוני, על מנת לוודא שישנו מינהל תקין, לאחר אין ספור תלונות של תושבים על חוסר צדק ואי שוויוניות בהחלטות וכן בזבוז כספי ציבור, תוך דאגה למקורבים, נעשות בניות והנחת מבנים בלתי חוקים בעיר ללא הרף, למקורבי ראש העיר, וכאשר ראש העיר מציג מצג שווא למחוז שכביכול הכל נעשה על פי חוק (אני מבין שהפקח שלכם תומר היה ותיעד את הנעשה).

3. ביקשתי מראש העיר דרישה לקבלת מידע מתאריך 6.8.14 (מצ”ב מכתב הדרישה ומכתב התראה נוסף), ועל מכתב זה השיב ראש העיר בתאריך 24.8.14, כאשר תוכן התשובות ממש לא תואם את תוכן השאלות (מצ”ב תגובת ראש העיר).

חשוב לציין שבו בזמן אחד עוזריו אומר לי כך : “ברור לך שלא תקבל כלום כמו שבתקופת ראש העיר הקודם לא קיבלו כלום”.

4. ולאחר עשרות פניות נוספות של תושבים ולאור חומרת התלונות, נאלצתי להוציא מכתב ב-4.9.14 בהקשר לחשדות החמורות, כל שאלה טומנת בחובה חשדות כבדים של התנהלות לקויה (בלשון המעטה).

אלעד, ברק צברי

5. יתירה מזו, ראש העיר הגדיל לעשות וכשנשאל לגבי העסקתו של מר ישי קליין, לא רק שהוא לא ענה לתוכן השאלה, אף רץ לפרסם מכרז מיד “להכשיר את השרץ”, שאין ספק לפי תיאור התפקיד שמר יש קליין יתמודד לתפקיד זה מיום הפרסום עד מועד ההגשה. וכך נודע לי הבוקר. אבקש מיידית לחקור את הנושא ולקבל תשובות ברורות מראש העיר בנושא, וכן לבדוק היטב על איזה תקן עבד ישי קליין בעירייה עד היום מתחילת הקדנציה של ראש העיר הנוכחי.

ישנו חשד כבד מאוד “לתפירת המכרז” למר ישי קליין ולעצור את המכרז, מאחר וישנו חשש כבד של ניגוד אינטרסים מובהק  עד לסיום הבדיקה בנושא (מצ”ב הפרסום).

6. כן הזכרתי לראש העיר את חוק פקודות העירייה 140א. זכות עיון לחברי מועצה וועדות [תיקון: תשל”ג, תשנ”ח, תשס”א].

7. אי לכך אבקש להקציב לעירייה שבעה ימים כמפורט בסעיף 140(א1) ולחייבה להנפיק את המידע או לתת לנו את ההזדמנות לצלם או להעתיק את החומר הנדרש בפניות הקודמות”.

תגובת עיריית אלעד: “מכתבים לראש העיר נענים בצורה המקובלת לשולחם. איננו מעוניינים ליטול חלק במחלוקת חסרת התוכן שמנסה צברי לעורר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרוש תתפטר
    02/10/2014 16:44
    אלעדי חסידי
  1. פרוש מרגע שנכנס לתפקיד חוגג עם קומבינות על חשבון הילדים שמופקריםבמבנים לא ראויים ללימוד וחלקם לא לומדים בכלל כמו בית חיה כיתה ו ברק אל תרפה מהמושחת הוזה ישר כח אנחנו איתך מזמן הבנו שהוא לא ראוי