משרד הכלכלה העניק אישור זמני ל’ארנה’ – לשלושה ימים בלבד

משרד הכלכלה העניק אישור זמני לקיום אירועים באצטדיון ה'ארנה' בירושלים, בתוקף ל-3 ימים בלבד, ולאחר מכן יחודשו העבודות • העירייה: "הארנה בטוחה לקיום אירועים" • בד' תשרי צפויה להתקיים במקום עצרת של ש"ס
נחמן וייס
כ"ג אלול התשע"ד / 18.09.2014 15:53

אישור זמני: משרד הכלכלה העניק אישור זמני לקיום אירועים באצטדיון ה’ארנה’ בירושלים – אולם הוא בתוקף רק עד יום שבת.

כזכור, ביום שלישי פנתה ראש מנהל הבטיחות במשרד הכלכלה ורדה אדוארס, לעיריית ירושלים, והודיעה כי למקום חסרים האישורים הנדרשים וכי המקום “מסוכן לציבור”.

“אנו רואים בחומרה את התנהגותה של עיריית ירושלים, לא רק שהפרה את הוראות החוק בנותנה אישור לקיים אירועים במקום, אלא אף היא עצמה מקיימת אירועים במקום שאין לו אישורים כנדרש בחוק ומסכנת בכך את שלום הציבור”, כתבה.

בתגובה מסרה העירייה: “עיריית ירושלים דוחה בתוקף את ההודעה חסרת האחריות של ראש מינהל הבטיחות במשרד הכלכלה, באשר להיכל הפיס ארנה בירושלים ורואה בחומרה רבה את התנהלות זו. העירייה מבהירה באופן חד משמעי כי הארנה בטוחה לקיום אירועי תרבות וספורט וכי קיימים אישורי הבטיחות הנדרשים”.

כאמור, היום הוציא מנהל הבטיחות אישור זמני לקיום אירועים באצטדיון, אישור שיהיה בתוקף עד ל-20.9.14.

במשרד הכלכלה מדגישים, כי האישור ניתן במגבלות מסוימות, לאחר שהופסקו העבודות בהיכל העלולות לסכן את כלל הבאים להיכל במהלך ימים אלה, וכן תוקנו והושלמו הליקויים הנדרשים בטיפול מיידי, עליהם הצביעו נציגי המשרד.

מיד ביום ראשון, לאחר תום מועד האישור, יחודשו העבודות, עד לקבלת אישור קבוע.

כזכור, ביום ראשון בעוד כשבוע וחצי, ד’ תשרי תשע”ה. צפויה להתקיים במקום עצרת אזכרה לגר”ע יוסף זצ”ל שמארגנת תנועת ש”ס. במפלגה אומרו כי העניין “בטיפול”.

אמש, התקיים ב’ארנה’ אירוע הרמת כוסית לכלל עובדי עיריית ירושלים, במעמד ראש העיר ניר ברקת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות