נשתה לחיי זה: מתקן חדש ילכוד את פירורי העוגיות שטבלתם בכוס

סערה בכוס תה: מתקן חדש הלוכד את כל פירורי העוגיות הנסחפות אל קרקעית הכוס עשוי לפתור את בעיית הטבלת הביסקוויטים החביבה • ממציא הרעיון: "כך לא תישארו עם 'ערימת הבוץ' בתחתית הכוס
אליעזר היון
כ"ג אלול התשע"ד / 17.09.2014 22:11

האם לטבול את הביסקוויט בכוס התה או לא לטבול? זו שאלת מיליון הדולר. אין כמו לשתות כוס תה חם עם עוגיה ביום חורף קר, אך גם לטעום בלגימות האחרונות את התה העכור עם חומרים שנשרו מן העוגיות במהלך טבילתם – אין זו הרגשה מלבבת.

בימים אלה פתר אנדרו טינסלי את הבעייה עתיקת היומין הזו עם המצאה חדשה: כיס העשוי מרשת הנקרא ‘תפסן קוקי’ המאפשר לטבול את העוגייה בכוס התה, בלי שפירורים ינשרו ממנו אל קרקעית הכוס.

לכיס הרשת יש מחרוזת קטנה המחוברת אליו ובאמצעותה ניתן להרים את המתקן הקטן הזה. ‘הגאדג’ט הזול והעליז הזה יבטיח שהשותים לא ישארו עם ‘ערימת בוץ’ בתחתית הכוס שלהם’ אמר ממציא הרעיון לאתר דיילי אקספרס.

טינסטלי הוא יזם, אב לשנים שאת הרעיון שאב מצפייה בבני משפחתו הנאבקים עם הטבלת העוגייה בכוס התה. “אח שלי טבל את העוגיה שלו יותר מידי זמן עד שהיא התנתקה לו מהיד ושקעה לתוך הכוס” סיפר אנדרו, “כולם אמרו לו שצריך היה להמציא משהו שילכוד את הפירורים מהעוגייה. אני יזם ולקחתי את הרעיון צעד אחד קדימה”.

את המוצר החדש השיק אנדרו לפני כשבועיים ועד כה הספיק למכור כ-600 יחידות במחיר 2 לירות שטרלינג ליחידה.

כוס תה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות