שתף קטע נבחר

דייויס: ישראל הפסידה 3:2 לארגנטינה

קרלוס ברלוק היה גדול על בר בוצר שהובס 6:2, 6:3, 6:0. ישראל תוגרל בבית האיזורי, אירופה-אפריקה 1 ביום חמישי

זה היה צפוי ואם להיות כנים נבחרת הדייויס עוד עמדה בכבוד ביחס לציפיות המוקדמות. ישראל הפסידה היום (א') 3:2 בהתמודדות על העלייה לבית העליון מול נבחרת ארגנטינה ותשחק בבית האיזורי - אירופה - אפריקה 1.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אחרי התבוסה של דודי סלע ללאונרדו מאייר, בר בוצר (776 בעולם) פגש את קרלוס ברלוק. בוצר קיווה לחולל סנסציה אך הארגנטינאי היה גדול עליו וניצח בקלות 2:6, 3:6, 0:6.

 

 

בר בוצר. משימה קשה (צילום: איגוד הטניס) (צילום: איגוד הטניס)
בר בוצר. משימה קשה(צילום: איגוד הטניס)

 

עם פרישתו של אנדי רם ופירוק הצמד "אנדיוני" עתיד נבחרת הדייויס לוט בערפל וספק אם תוכל בשנים הקרובות לשחזר את ההישגים היפים מהשנים האחרונות. ישראל תוגרל ביום חמישי הקרוב בבית האירופאי-אפריקאי ותגלה מי תהיה יריבתה הבאה.  

 

מערכה ראשונה

למרות שבוצר עלה עם הרבה ביטחון למשחק, הוא הרבה לטעות במשחקון ההגשה הראשון ונשבר. למרות שהיו לו שתי הזדמניות שבירה חזרה, הוא לא הצליח להשיג אותן וברלוק עלה ל-0:2. הארגנטינאי התחיל לעלות הילוך והראה הרבה מהניסיון שלו, כשמהצד השני בוצר הגיש באחוזי הצלחה נמוכים, וברלוק כבר ב-0:4. בוצר עלה על הלוח במשחקון החמישי, אבל הפסיד 6:2 תוך 35 דקות.

 

מערכה שנייה

המערכה השנייה נפתחה בצורה הרבה יותר צמודה, כששני השחקנים לוקחים את משחקוני ההגשה הראשונים שלהם (2:2), בעוד בוצר מנסה ללכת על יותר סיכונים ומנסה להגיע למצבי שבירה - אבל הוא עצמו נשבר ל-3:2. הארגנטינאי המשיך בשלו, השיג שבירה נוספת וסגר את המערכה על 3:6.

 

מערכה שלישית

סימנים לאופטימיות לא נראו בפתיחת המערכה השנייה. ברלוק שמר ושבר מייד לאחר מכן כדי לעלות ל-0:2. מיד לאחר מכן שמר הארגנטינאי ועלה ל-0:3, שבירה נוספת הקפיצה ל-0:4 והמשחק נראה גמור.


פורסם לראשונה 14/09/2014 21:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים