שתף קטע נבחר

מכבי חיפה לא תאפשר לגאדיר לשחק נגדה

בעקבות היכולת הטובה שהציגה השחקן המושאל מהירוקים לבני סכנין, תודיע חיפה ליריבתה במחזור הראשון בליגת העל כי הוא ואיסמעיל ריאן לא יכולים להשתתף. שביעות רצון מהיכולת של אידריסו, אכזבה מאוהד לויטה

מכבי חיפה תודיע לבני סכנין כי מוחמד גאדיר, אשר הושאל מהירוקים לקבוצה של גיא לוי, לא יוכל לשחק מולה במשחק הליגה ביום שני הקרוב במחזור הראשון בליגת העל. בחיפה הגיעו להחלטה בעקבות היכולת הגבוהה שהציג גאדיר במשחק בו ניצחו השחקנים של אלכסנדר סטנויביץ' 3:5 בגביע הטוטו. גם איסמעיל ריאן, המושאל מחיפה, לא יוכל לשחק, דבר שיפגע מאוד בסכנין.

 

 

 

הניצחון גרם לתחושה טובה במכבי חיפה. יחד עם זאת, הירוקים לא יצאו מגדרם ויודעים שלא יהיה קל מול אותה היריבה בעוד חמישה ימים. חיפה הציגה משחק התקפה טוב והצליחה להביא לידי ביטוי את האיכויות ההתקפיות שלה, לא נראתה טוב בחלק ההגנתי ולא נראית מוכנה לליגה. המהירות של חלוצי סכנין גרמה להגנת חיפה להרגיש מובכת פעם אחר פעם, בעוד חוסר המהירות וחוסר התיאום בהגנה הירוקה נראו היטב.

 

החלוץ הקמרוני מוחמדו אידריסו, שכבש צמד, שוב הוכיח שמדובר ברכש מצוין ונראה שיהיה מועמד למלכות השערים בעונה הקרובה. אידריסו נראה פעלתן ורעב מאוד להצליח. מדובר בחלוץ חזק מאוד, שההגנות יתקשו להתמודד מולו.

 

גם שמעון אבוחצירה ששב מפציעה נראה מצוין, ואף הצליח לכבוש בדקות הפתיחה. בחיפה מקווים שהשער יחזיר לחלוץ את הביטחון, לאחר עונה מאכזבת אשתקד. רובן ראיוס עושה סימנים של מנהיג אמיתי והשער שכבש הוכיח כי הספרדי מתכנן לעשות העונה קפיצת מדרגה לעומת היכולת מהעונה שעברה. בחיפה סימנו את ראיוס כשחקן מרכזי ומרוצים מאוד מהיכולת שהוא מציג באימונים ובמשחקים.

 

מועמד למלכות השערים העונה. מוחמדו אידריסו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מועמד למלכות השערים העונה. מוחמדו אידריסו(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שאיכזב היה אוהד לויטה, שוער הרכש הטרי שקיבל הזדמנות נוספת בהרכב, מאחר שהמאמן אלכסנדר סטנויביץ' החליט לתת לשוער הראשון ולדימיר

סטויקוביץ לנוח, לאחר חזרתו ממשחק נבחרתו סרביה.

 

לויטה הציג יכולת לא טובה ובחיפה העלו ספק גדול אם הקבוצה נהגה בחכמה כשויתרה על שוער הבית הצעיר והכישרוני, רון שושן. שחקן בקבוצה אמר: "היה משחק מטורף, חווית כדורגל לכל אוהד. אני שמח שהצלחנו במטרה ועלינו לחצי הגמר, גם גביע הטוטו הוא מטרה מבחינתנו העונה".

 

בחיפה קראו לאוהדי הקבוצה להגיע ביום שני למשחק הראשון של הקבוצה בסמי עופר עם חולצות ירוקות, לאחר שכל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה (27 אלף) נמכרו שבוע ימים לפני המשחק.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מוחמד גאדיר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים