דובר משפחת סוטלוף למנהיג דעאש: איפה הרחמים שלך?

"אין חרב בידי, אני מוכן לקיים אתך דין ודברים" אמר דובר המשפחה בערבית • "סטיב לא היה גיבור. כמו כולנו הוא היה אדם שניסה למצוא טוב שנחבא בעולם של חושך"
אליעזר היון
ט' אלול התשע"ד / 04.09.2014 10:07

עשרות מבקרים מגיעים לבית משפחת סוטלוף כדי לנחם את הוריו של העיתונאי סטיבן סוטלוף שסרטון עריפת ראשו על ידי דעאש הופץ ברחבי העולם.

“סטיב לא היה גיבור. כמו כולנו הוא היה אדם שניסה למצוא טוב שנחבא בעולם של חושך. ואם הוא לא מצא אותו הוא ניסה ליצור אותו. הוא תמיד רצה וחיפש איך לעזור לאלו שהיה פחות ברי מזל ממנו”, אמר דובר המשפחה, ברק ברפי.

הוא הוסיף כי “עכשיו המשפחה מתאבלת, אבל היא תצא ממסע הייסורים הזה. לא נתיר לאויבינו להחזיק אותנו כבני ערובה עם הנשק היחידי שיש להם – פחד. תפילותינו מופנות גם למשפחתו של ג’ים פולי, שסבל כמו סטיבן, אבל שוביו לא הצליחו לשבור אותו”

ברפי גם פנה לאבו בכר אל בגדדי מנהיג דעאש בשפה הערבית ואמר לו:  “אמרת שהרמדאן הוא חודש של רחמים, איפה הרחמים שלך? אני מוכן לקיים איתך דין ודברים, אין חרב בידי”.

כזכור, העיתון ‘ידיעות אחרונות’ חשף, כי העיתונאי האמריקני שהוצא להורג לאחרונה וסרטון הרצח שלו הופץ אמש ברשתות החברתיות, היה בעצם יהודי. בהמשך נודע כי מלבד יהדותו הוא גם החזיק באזרחות ישראלית מלבד זו האמריקנית.

חברו לשבי של סוטולף סיפר על עובדת היותו של סוטולף יהודי, ולדברי אותו חבר הוא אף שמר על מספר סממנים יהודיים מבלי ששוביהם יבחינו בכך.

השבוי תיאר לידיעות אחרונות כיצד שמר סוטלוף על צום יום הכיפורים, “הוא אמר להם שהוא חולה ואינו רוצה לאכול, למרות שבאותו היום הגישו לנו ביצים, היה נראה שהוא התפלל באופן חבוי לכיוון ירושלים. הוא הסתכל לאן המוסלמים מתפללים ושינה קצת את הכיוון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסכן
    05/09/2014 15:24
    צ'לסי
  1. לפחות הוא בגן עדן עם הצדיקים