החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

עוגיות, טיפוח, שיער, נעלים, קניון, סוכריות, תחליב רחצה, שעונים, שמחונים, כלים • מסידרת עוגיות Elgorriaga המשובחות ועד מגוון ענק של כלים חד פעמיים
תמי גיל
ז' אלול התשע"ד / 02.09.2014 16:53

גרוש מחורר שיווק, צרכנותשנת הלימודים החלה, בשעה טובה, וזה הזמן להתארגן על משהו קטן, טעים ומזין לילדים וגם לך, אמא, רגע לפני היציאה ללימודים ולעבודה.

טעמן מציעה את סידרת עוגיות Elgorriaga המשובחות במגוון טעמים. העוגיות מגיעות היישר מהמפעל ששוכן ב-Avila שבספרד ומיוצרות על פי מסורת של טעם ואיכות למעלה מ-300 שנה, בפס ייצור מוכשר מיוחד עבור טעמן וממולאות בקרמים נפלאים ומגוונים: קרם בטעם שוקו, קרם בטעם לימון, קרם בטעם קוקוס, קרם בטעם תות, קרם בטעם וניל וקרם בטעם חלב.

העוגיות מגיעות במארזים עגולים ונוחים ובאריזה כפולה וייחודית המאפשרת לשמור על טריותן גם לאחר הפתיחה הראשונית. בכשרות בד”צ בית יוסף ו”אגודת יראים”.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר בשורה חדשה בתחום ההכשרה המקצועית במגזר החרדי – בימים אלו מכריזים בחברת “פשוט טיפוח”, על פתיחתו של בית הספר הגבוה למקצועות האיפור,  אשר יפעל בשיתוף “סטודיו עדה לזורגן”, אימפריית האיפור הבינלאומית ובהדרכת רויטל הר כסף, מאפרת הצמרת הידועה.

בית הספר יציע שיטת לימוד ייחודית ויאפשר לרכוש את מיומנות המקצוע כנדרש. בית הספר יציע מתחם לימודים משוכלל במרכז בני ברק, עם הציוד המתקדם ביותר ועם צוות המורים הנחשב בישראל, והכל תוך הקפדה והתאמה של תכני הלימודים בהתאם לצרכי המגזר.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלאחר עונת הקיץ שבה השיער יבש יותר וניזוק ממי הים,  הבריכה והשמש מציע מותג השיער המוביל פול מיטשל (PAUL MITCHELL), מגוון מוצרים לטיפול ולטיפוח השיער.

בין המוצרים: סופר סקיני סרום המחדיר לשיער לחות, מגן עליו מפני יובש ומזג האוויר הקר, סופר צ’ארג’ להענקת לחות מוגברת ולהשבת הברק והגמישות ושמפו לחות מקציף נטול מלחים – תרכובת ייחודית של צמח האוופוהי, המכיל שלושה סוגי קרטין, לטיפול ושיקום של כל אורך השערה (צילום – יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת ההנעלה SCOOP, סוגרת את הקיץ ב-SALE הגדול שעוד לא נראה כמותו: כל קולקציית הנעלים, סנדלים, כפכפים, נעלי עקב ועוד לנשים וילדים מקולקציית קיץ 2014 ב- 9.90 ₪  – 49.90 ₪  בלבד.

בין הפריטים המשתתפים במבצע: נעליים, פלטפורמה, סנדלים, נעלי בובה, נעלי סירה, כפכפים, נעלי עקב, נעליים שטוחות ועוד. מבחר הדגמים קיימים בשלל צבעי הקיץ, ביניהם: צבעי פסטל, צבעים מטאלים, צבעים בוהקים, מוזהבים, קלאסיים, משולבי צבעים, אבנים, רצועות עור, חיתוכים, פפיונים, עיטורים, שילובי בדים ועוד.

תוקף המבצע החל מ-1.9.2014 ועד גמר המלאי (צילום – ישראל כהן).

גרוש מחורר  שיווק, צרכנות, תכשיטיםלאור ההצלחה הגדולה בשנים האחרונות, ממשיכה קבוצת קניוני עופר במבצע לקראת ראש השנה, עם מגוון מתנות ב-20 ₪.

דוגמאות ממבחר המתנות ב-20 ₪: נעלים ברשת גלי, עגילים מתוך המגוון של אקססורייז, שמלת חוף של אפרודיטה, מטען אופנתי לנייד המתאים לכל סוגי המכשירים של קרביץ, מגוון חולצות לבנים ובנות בהוניגמן קידס, עגילי דוקרן במגוון צבעים של מיכל נגרין, מבחר ארנקים מטופטן, 6 מאגים צבעונים מקרמיקה בקלאסיקה, ספל טרמי ו-6 כוסות לונג סט צבעוניות של נעמן, משקפי קריאה על סטנד של אופטיקה הלפרין, חולצת פולו חלקה לחג של זיפ, 2 ספרי אגדות קלאסיות לילדים מתוך מבחר של צומת ספרים, מייבש כלים דישס של ורדינון  ועוד (בתמונה – תכשיט ב-20 ש”ח. צילום – דודי חסון)

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג הסוכריות תנת’ה משיק לרגל ראש השנה, מהדורה מוגבלת של סוכריות בטעם דבש טהור, במחיר אטרקטיבי במיוחד, הנמוך משמעותית מהמוצרים הקיימים בשוק.

הסוכריות קשיחות, מתמוססות בפה, מותאמות לחך הישראלי וללא צבעי מאכל מלאכותיים. אריזת הסוכריות מכילה כמות של 28 סוכריות, במשקל כולל של 100 גרם, כשכל סוכרייה ארוזה באריזה אישית. הסוכריות  מכילות כ-14 קלוריות ליחידה.

מחיר לצרכן: 4.90 שח  (צילום – אפרת אשל)

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת קוסמופארם משיקה ניחוח חדש בסדרת תחליבי הרחצה של מותג הטיפוח כיף: אוקיינוס כחול – מועשר בלחות, בעל נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור, המנקה בעדינות ומעניקה לחות ורכות לעור הגוף.

חברת קוסמופארם מייצרת ומשווקת מוצרי טואלטיקה איכותיים, ביניהם המותגים אורביטול, כיף וסדרת מוצרי רחצה לתינוק “בייבי כיף”. מוצרי החברה משווקים בכל נקודות המכירה בישראל.

כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים. מחיר לצרכן: 16.99 ₪.

גרוש מחורר  שיווק, צרכנותאן קליין Anne Klein)), מותג האופנה הניו יורקי, משיק בימים אלה קולקציה חדשה – מדובר בשעונים אופנתיים וצבעוניים שיחשפו במהלך ספטמבר.

השעונים החדשים מאופיינים במראה צעיר, מקורי ועדכני אך יחד עם זאת אלגנטי וקלאסי. השעונים מגיעים בשני דגמים שונים בצבע זהב צהוב. אחד הדגמים מגיע עם לוח שעון בצבע כחול ואבני סוורובסקי תואמות בטבעת השעון והדגם השני קיים עם לוח שעון בצבע פוקסיה ואבני סוורובסקי תואמות גם כן. כ

ן משלב  השעון 3 כרונוגרפים המראים את התאריך ואת היום. מחיר מיוחד לחודש השקה:  599 ₪ (צילום – יחצ חול).

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותשמחונים משיקה בימים אלה את אוסף הסדרות הגדול למחזורים. הסדרות מוצעות בצבעים, גדלים, מרקמי כריכות, ונוסחים שונים. הסדרות “הדס”,  “מרגלית”, ו”רימון” מחופות בכריכה דמוי עור, הסדרות “אתרוג” ו”רויאל”, מחופות עור אמיתי, ויש גם את סדרת “קלאסיקה” שכריכתה עשויה סקאי.

למוצרים של שמחונים כריכה מרשימה ומרהיבה כמו גם תוכן נהיר ובהיר, בין השאר בשל ההדפסה המיוחדת באותיות גדולות ומאירות עיניים.

לסדרות שלושה גדלים (גדול, בינוני וכיס) וכן בנוסחים אשכנז וספרד.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר ראש השנה בפתח, היום הראשון של החג יחול ביום רביעי כך שמחכים לנו שלושה ימים של סעודות ואירוח חג ושבת, וכמובן הררי כלים. כמו בכל חג הנושק לשבת, גובר הצורך בשימוש בכלים חד פעמיים כדי להותיר את הכיור ריק מכלים מלוכלכים הממתינים לשטיפה עד למוצאי החג.

ברשת חנויות ‘חד פעמית’ תמצאי מגוון ענק של כלים חד פעמיים, מפות מעוצבות ועוד במחירים אטרקטיביים. לקראת החגים יוצאת רשת חד פעמית במבצעים מיוחדים על מגוון המוצרים.

עם חד פעמית שולחן החג שלכם יראה מלכותי יותר, יפה יותר, ובעיקר קל יותר.

[email protected]

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות