שתף קטע נבחר

0:3 לליברפול על טוטנהאם, 1:1 לארסנל. צפו

פרמייר-ליג, מחזור שלישי: התותחנים איכזבו במשחק החוץ מול לסטר ואיבדו שתי נקודות. אחרי 0:5 ו-0:4 בעונה שעברה, המרסיסיידרס הסתפקו הפעם בשלישייה מול הספרס. סטרלינג כבש ראשון (8), ג'רארד הכפיל בפנדל (49) ואלברטו מורנו הבקיע שער בכורה מרהיב (60). בכורה לבאלוטלי. 1:2 לאסטון וילה על האל

טוטנהאם משתפרת. אחרי שהובסה בעונה שעברה 5:0 ו-4:0 על-ידי ליברפול, הערב (א') הביקור של המרסיסיידרס בווייט הארט ליין הסתיים רק ב-0:3 במחזור השלישי של הפרמייר-ליג.

  

עוד ב-ynet ספורט:

 

ליברפול גילתה עליונות מוחלטת לאורך כל המשחק והייתה יכולה לנצח אף בתוצאה גבוהה יותר. היא אמנם החזיקה פחות בכדור, אבל איימה על השער 16 פעמים, 8 מהם למסגרת, 7 יותר מאשר טוטנהאם.

 

פוצ'טינו ורוג'רס מחלקים הוראות (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
פוצ'טינו ורוג'רס מחלקים הוראות(צילום: Gettyimages)

  

מהלך המשחק

דקה שלישית: באלוטלי היה קרוב לשער בכורה מהיר בליברפול. סטארידג' הרים מצד שמאל, האיטלקי נגח משלושה מטרים ולוריס הצליח להדוף. עצירה גדולה של הצרפתי.

 

8' - 0:1 לליברפול: דניאל סטארידג' פרץ באגף הימני, מצא את ג'ורדן הנדרסון בתוך הרחבה והקשר מסר לרחים סטרלינג, שכבש מקרוב.

 

סטרלינג רץ לחגוג אחרי השער (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
סטרלינג רץ לחגוג אחרי השער(צילום: Gettyimages)

וגם החברים מצטרפים (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
וגם החברים מצטרפים(צילום: Gettyimages)

 

9': אדבאיור יכול היה להשוות כעבור דקה כשניסה להקפיץ מעל מיניולה, אבל שלח את הכדור מעל לשער.

 

12': סטארידג' קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער של לוריס ובעט כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה.

 

30': באלוטלי השאיר בעקב לסטארידג', שניסה לסובב לפינה הרחוקה מחוץ לרחבה, אבל לוריס היה במקום.

 

32': באלוטלי פספס הזדמנות גדולה להבקיע. לוריס יצא משערו והרחיק בצורה לא טובה היישר לרגלו של האיטלקי, שבעט ממרחק של כ-35 מטרים, אבל החמיץ את המסגרת.

 

ג'רארד מול שאדלי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'רארד מול שאדלי(צילום: AFP)

 

43': שאדלי הגיע להזדמנות לא רעה בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל מיניולה הדף.

 

49' - 0:2 לליברפול: ג'ו אלן קיבל את הכדור ברחבה ונפל אחרי שאריק דייר משך קלות בחולצתו. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וסטיבן ג'רארד כבש.

 

60' - 0:3 לליברפול: אלברטו מורנו הצטרף לחגיגה. מגן הרכש מסביליה חטף את הכדור בסמוך לקו החצי, דהר לאורך חצי מגרש ובעט לפינה הרחוקה. שער בכורה נהדר לספרדי.

 

70': מבצע אישי גדול של סטרלינג כמעט הסתיים בשער גדול, אבל הוא בעט חלש מקרוב ולוריס עצר.

 

הרכבים

ליברפול: סימון מיניולה; חאבייר מאנקייו, דיאן לוברן, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו; ג'ו אלן (אמרה צ'אן, 61), סטיבן ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון; ראחים סטרלינג (חוסה אנריקה, 86), מריו באלוטלי (לזאר מרקוביץ', 61) ודניאל סטארידג'.

 

טוטנהאם: הוגו לוריס; אריק דייר, יונס קאבול, יאן ורטונגן, דני רוז (בן דייויס, 72); אטיין קאפו, נאביל בנטאלב (מוסא דמבלה, 59); אריק לאמלה, כריסטיאן אריקסן (אנדרוס טאונסנד, 59), נאסר שאדלי; עמנואל אדבאיור.

 

ארסנל איבדה נקודות

ארסנל, מצדה, סיימה משחק שני ברציפות בתיקו, 1:1 מאכזב בחוץ מול העולה החדשה לסטר. הדבר שבלט במיוחד לאורך המשחק הוא המחסור של התותחנים במחץ, ולסטר, שהייתה עדיפה במחצית השנייה, לא הייתה רחוקה מניצחון.

 

אוז'ואה נוגח שוויון ללסטר (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
אוז'ואה נוגח שוויון ללסטר(צילום: GettyImages)

 

ארסנל פתחה טוב יותר את המשחק, ועלתה ליתרון אחרי שבעיטה של יאיא סאנוגו נהדפה אל אלכסיס סאנצ'ס, שכבש שער בכורה בליגה (20), ושני השבוע אחרי שער הניצחון מול בשיקטאש שהעלה את ארסנל לליגת האלופות. אבל היתרון החזיק שתי דקות בלבד, עד שלאונרדו אוז'ואה נגח לרשת של וויצ'ך שצ'סני (26). בהמשך לסטר איימה מספר פעמים על הפולני, שמנע מג'יימי וארדי להשלים מהפך (83).

 

הנאחס של התותחנים בכל הנוגע לפציעות נמשך, כאשר לורן קוסיילני נפגע בראשו והוחלף בדקה ה-26, ומאוחר יותר מסוט אוזיל סובב את הקרסול.

 

הנעל של מרטזאקר בפנים של נוג'נט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הנעל של מרטזאקר בפנים של נוג'נט(צילום: רויטרס)

 

במשחק נוסף, אסטון וילה ניצחה 1:2 את האל סיטי. גבריאל אגבונלאהור כבש ראשון מתוך הרחבה (14) ואנדראס וויימן הכפיל (36). ניקיצה ילאביץ צימק בנגיחה (74).

 

 


פורסם לראשונה 31/08/2014 15:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
באלוטלי מול ורטונגן ורוז
צילום: Gettyimages
מומלצים