דיווח: נתניהו ואבו מאזן נפגשו בירדן • הצדדים לא מאשרים

עיתון ירדני מדווח כי לפני שנחתמה הפסקת האש נפגשו נתניהו ואבו מאזן בירדן • אין אישור מגורמים בירושלים ובעמאן • במקביל, הפלסטינים מקדמים את היוזמה להצבת דד-ליין לישראל לנסיגה לקווי 67'
נחמן וייס
ב' אלול התשע"ד / 28.08.2014 14:31

נפגשו? עיתון ירדני מדווח כי בתחילת השבוע נפגשו בירדן ראש הממשלה נתניהו ויו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

העיתון ‘אל-ע’ד’, הידוע כמקורב לבית המלוכה הירדני, דיווח הבוקר, כי בימים שקדמו לחתימה על הפסקת האש בלחימה בעזה, נפגשו בירדן נתניהו ואבו מאזן. לא נמסרו פרטים נוספים לגבי הפגישה ותוכנה.

עד כה אף גורם בישראל או בירדן לא אישר את קיומה של הפגישה.

בתוך כך, הרשות הפלסטינית ממשיכה לקדם את היוזמה שהציג אבו מאזן בתחילת השבוע, לפיה הרשות תפנה למועצת הביטחון של האו”ם בדרישה להציב לישראל, דד-ליין לחזרה לקווי 67′.

נביל שעת’, מקורבו של אבו מאזן ובכיר בפתח, אמר הבוקר בראיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית ‘מען’, כי הליגה הערבית תתכנס בין ה-7-9 בספטמבר לדון במהלך, מצרים וסעודיה כבר הביעו תמיכה באבו מאזן. לדבריו, בכוונתם לפנות למועצת הביטחון ב-15 בספטמבר.

שעת’ הוסיף, כי אם מועצת הביטחון תדחה את הדרישה, הרשות הפלסטינית תפנה לבית הדין הפלילי בהאג, ותתבע בכירים ישראלים על נזקי מבצע צוק איתן.

יש לציין, כי מהלך שכזה, יצריך את הפלסטינים להצטרף לבית הדין, דבר שיחשוף אותם לתביעות נגדיות.

אתמול, במסיבת העיתונאים שערך, אמר נתניהו: “אבו מאזן צריך לבחור באיזה צד הוא נמצא. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לדגול בהסכם שלום”.

נתניהו הוסיף, “היינו שמחים לראות אותו נכנס לרצועת עזה, במקום לראות את כוחות חמאס נכנסים ליהודה ושומרון”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות