שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: "בליגה זה יהיה סיפור שונה"

הירוקים נחלו הפסד ראשון עם 2:0 לבני סכנין בגביע הטוטו, שחקנים: "איכזבנו את סטנוייביץ'". מיגל מרקוס מדיירה ינחת בסוף השבוע ויצטרף לקבוצה. צפו בתקציר המשחק

מי שראה את הפרצוף של אלכסנדר סטנוייביץ' אחרי ה-2:0 לבני סכנין אמש (ג') במסגרת גביע הטוטו יכול היה להבין עד כמה המאמן הסרבי של מכבי חיפה שונא להפסיד.

 

הירוקים, שהעפילו לשלב הבא במפעל עוד לפני שריקת הפתיחה, לא היו במיטבם בלשון המעטה, אך למרות זאת הגיעו למספר מצבים מצוינים ורק יום גדול של שוער היריבה, מחמוד קנדיל, מנע מהם כיבוש.

 

סטנוייביץ' החליט לתת מנוחה למספק שחקני הרכב, כגון השוער ולדימיר סטויקוביץ', החלוץ מוחמאדו אידריסו וצמד המגנים טאלב טאווטחה ואייל משומר,

אך גם בלעדיהם הקבוצה אמורה הייתה להיראות טוב יותר. שחקני חיפה אמרו בסיום: "תמיד מבאס להפסיד, איכזבנו את סטנוייביץ', אבל אנחנו מבטיחים שבליגה זה יהיה סיפור שונה לגמרי".

 

בעקבות הפסקת האש צפויה היום מנהלת הליגה להודיע על חזרת ליגת העל, דבר שעשוי לבטל את קיום הדרבי התל אביבי ב"סמי עופר". למרות זאת, אוהדי חיפה לא נרגעים מההחלטה של ראש העיר יונה יהב לקיים את הדרבי באצטדיון החדש והניפו אמש שלט בו נכתב: " יונה יהב, איך מכרת את הבית?". האוהדים קראו ליהב להתפטר וביקשו לבטל את ההחלטה.

 

קובי מויאל אמור לנסות לחזור לאימונים לאחר שנעדר מהמשחק אמש עקב מתיחה קלה. הקשר הספרדי, מיגל מרקוס מדיירה, המכונה מיצ'ל, צפוי לנחות בארץ בסוף השבוע ולהצטרף רשמית לקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
יוסי בניון מול סכנין
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים