שתף קטע נבחר

אחרי 9 חודשים בחוץ: שראפובה חזרה - וניצחה

הטניסאית הרוסייה, שלא שיחקה ביחידים מאז אוגוסט 2008 והידרדרה למקום ה-126 בעולם, נזקקה לתשע נקודות משחק כדי לגבור על טטיאנה גרבין, בסיבוב הראשון של טורניר ורשה

בשנה האחרונה היה חסר משהו בטניס הנשי. ונוס וסרינה וויליאמס זכו בשלושת טורנירי הגראנד סלאם האחרונים, דינארה סאפינה, ורה זבונרבה ואלנה דמנטייבה שמרו על הכוח של הרוסיות בצמרת וצעירות כמו ויקה אזרנקה, קרוליין ווזניאקי ואגניישקה רדוואנסקה פרצו למרכז הבמה. אבל משהו עדיין היה חסר. למשהו הזה קוראים מריה שראפובה.

 

היום (ב'), אחרי 9 חודשים מחוץ למגרשים, שבה הספורטאית המפורסמת בעולם לשחק טניס יחידים, וניצחה במשחקה הראשון בטורניר ורשה (סך פרסים - 600 אלף דולר), אחרי לא מעט קשיים. הרוסייה בת ה-22 גברה על האיטלקייה טטיאנה גרבין 1:6, 7:6 (6), 3:6, אחרי שעתיים ו-35 דקות, ולאחר שביזבזה את שמונה נקודות המשחק הראשונות שלה.


שראפובה בפעולה בוורשה. קאמבק מוצלח (צילום: AP)

 

שראפובה, שמשחקה האחרון עד היום היה בטורניר מונטריאול באוגוסט 2008, פתחה מצוין מול גארבין (68 בעולם), אך במערכה השנייה נכנעה 8:6 בשובר השיוויון. הרוסייה, שהידרדרה למקום ה-126 בעולם בגלל פציעת הכתף, לא הצליחה לסגור עניין במהירות גם במערכה השלישית, אך בסופו של דבר עלתה לסיבוב השני בטורניר החימר בבירת פולין.

 

בשלב הבא צפויה נמדורגת 1 בעולם בעבר להתמודד עם משוכה הרבה יותר גבוהה - הדנית ווזניאקי, אחת מהצעירות המבטיחות בסבב, שעלתה השבוע לדירוג שיא, 10 בעולם. ווזניאקי, שהפסידה ביום ראשון לסאפינה בגמר מדריד, היא המדורגת הבכירה בורשה, אך כדי להגיע למפגש מול שראפובה, שקיבלה כרטיס חופשי, היא צריכה להתמודד תחילה מול עולה מהמוקדמות.


ווזניאקי. מי תנצח בקרב הבלונדות בוורשה? (צילום: AP)

 

שראפובה אמורה להופיע ברולאן גארוס בעוד פחות מחודש, טורניר בו היא מעולם לא זכתה. מאז הגראנד סלאם הצרפתי בשנה שעברה, בו הודחה על ידי סאפינה בשמינית הגמר, ועד ורשה השבוע, הופיעה שראפובה בשני טורנירים בלבד ביחידים - ווימבלדון (הפסד בסיבוב השני) ומונטריאול (פרישה בשמינית הגמר). באינדיאן וולס השנה היא הופיעה בזוגות, והפסידה בסיבוב הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים