שתף קטע נבחר

באלוטלי עזב את מילאן, דיווח: יחתום בליברפול

העברות: החלוץ האיטלקי נפרד מחבריו לקבוצה, ב-BBC טוענים כי הושגה הסכמה על העברתו לאנפילד תמורת 16 מיליון ליש"ט. אנצ'לוטי אישר: "די מריה וחדירה ביקשו לעזוב את ריאל".

ליברפול ערכה הקיץ מסע רכש מרשים וצירפה לא פחות מ-9 שחקנים, כאשר רובם מומנו באמצעות הכסף שקיבל המועדון מברצלונה עבור לואיס סוארס (75 מיליון ליש"ט). אבל עם כל הכבוד לשמות כמו אדם ללאנה, לזאר מרקוביץ' וריקי למברט, כוכב על בסדר הגודל של מריו באלוטלי מהווה תמריץ אדיר לשאיפות של המרסיסיידרס העונה.

 

ה-BBC מדווח היום (ה') כי סגנית אלופת אנגליה הגיעה לסיכום עם מילאן על רכישתו של החלוץ הפרובלמטי תמורת 16 מיליון ליש"ט, וכי כל מה שנותר להשלמת המעבר של האיטלקי לאנפילד הוא הסיכום על תנאיו האישיים.

 

מריו באלוטלי. בקרוב שוב בליגה האנגלית? (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מריו באלוטלי. בקרוב שוב בליגה האנגלית?(צילום: גטי אימג'ס)

 

מוקדם יותר נכתב באתר הרשמי של מילאן כי סופר-מריו, שכבש 30 שערים ב-54 הופעות מדי הרוסונרי, סיים את הפרק שלו בסן סירו: "באלוטלי עזב את מתחם האימונים בצהריים, לאחר שנפרד מחבריו לקבוצה".

 

* ומה קורה בריאל מדריד? "אנחל די מריה ביקש לעזוב את הקבוצה וסירב לחדש את חוזהו", הודיע המאמן קרלו אנצ'לוטי במסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול אתלטיקו מדריד בסופר קאפ הספרדי. האיטלקי הוסיף כי גם סמי חדירה, שמסיים בקיץ הבא את חוזהו, נמצא בדרך החוצה מהסנטיאגו ברנבאו אחרי שסירב לחתום על חוזה חדש.

 

מי תקפוץ על המציאה? די מריה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מי תקפוץ על המציאה? די מריה(צילום: EPA)

 

דיווח: פרננדו טורס בדרך לרומא

כבר במהלך העונה החולפת היה ברור כי בפגרת הקיץ תחזק צ'לסי משמעותית את חוליית החוד שלה. בסופו של דבר הוחתמו אצל הבלוז דייגו קוסטה ודידייה דרוגבה, ומי שנפגע מכך קשות הוא פרננדו טורס, שלא צפוי לקבל הרבה דקות משחק מהמאמן ז'וזה מוריניו.

 

תחילה דובר כי החלוץ הספרדי יחזור לקבוצת האם שלו אתלטיקו מדריד, אולם כעת מסתמן שהיעד הבא שלו יהיה מפתיע. "הטיימס" מפרסם היום (ה') כי טורס נמצא על סף מעבר בהשאלה דווקא לרומא האיטלקית, שתשלח בתמורה לצ'לסי את מתיה דסטרו.

 

פרננדו טורס בפוזה די אופיינית בשנים האחרונות (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פרננדו טורס בפוזה די אופיינית בשנים האחרונות(צילום: גטי אימג'ס)

 

אם העסקה תצא אל הפועל, טורס יוכל לנסות לשקם את הקריירה הדועכת שלו בליגה האיטלקית.

מאז עבר מליברפול לצ'לסי תמורת 50 מיליון ליש"ט ב-2011, החלוץ מתקשה למצוא את הרשת (20 שערים בשנתיים וחצי) ועלה לכותרות בעיקר בזכות סדרת החמצות ממצבים קורצים.

 

דסטרו בן ה-23, שכבש בעונה החולפת 13 שערים במדי סגנית האלופה האיטלקית, משחק גם הוא בעמדת החלוץ. הוא היה בסגל המורחב של נבחרת איטליה למונדיאל 2014, אולם לא נכלל ברשימת 23 השחקנים שטסו לברזיל ונותר במולדתו.

 

בינתיים, עוסקים כלי התקשורת בספרד בדרך בה תבחר ברצלונה להתמודד עם העובדה שלא תוכל להחתים שחקנים עד ינואר 2016. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי שני השחקנים שעשויים להגיע לבירת קטאלוניה עד חלון ההעברות הם מרקו רויס מבורוסיה דורטמונד וחואן קוואדראדו מפיורנטינה. "בספורט" נטען כי המטרה העיקרית של לואיס אנריקה הוא קוקה מאתלטיקו מדריד. 


פורסם לראשונה 21/08/2014 07:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים