שתף קטע נבחר

המנהלת הודיעה: פתיחת ליגת העל תידחה

בעקבות המצב הביטחוני נדחה המחזור הראשון בליגת העל ובליגה הלאומית. ראש עיריית חיפה, יונה יהב, התעמת עם מנכ"ל המנהלת אורן חסון בנושא ("אתם מתנהגים כמו נחנחים") והזמין את הקבוצות מהדרום לשחק באצטדיון סמי עופר

מאת דוד בן שימול, שמעון אלבז ומשה שיינמן

 

ההחלטה נפלה - משחקי ליגת העל והליגה הלאומית לא ייערכו בסוף השבוע הקרוב בשל המצב הביטחוני והוראות פיקוד העורף.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

מנהלת ליגת העל החליטה כבר הבוקר (ה') כי המחזור הראשון, שהיה אמור להיות משוחק בסוף השבוע בשתי הליגות הבכירות, לא ייערך, כאשר ההודעה הרשמית של ההתאחדות יצאה בשעות הערב. טרם נקבע מועד אחר לפתיחת העונה, שתצא לדרך כאשר המצב הביטחוני יאפשר זאת. 

 

ורמוט מול סארגי, הפועל ת"א ונתניה לא ישחקו בשבת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ורמוט מול סארגי, הפועל ת"א ונתניה לא ישחקו בשבת(צילום: עוז מועלם)

 

מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, סיפר במסיבת עיתונאים שערכה המנהלת באצטדיון סמי עופר לכבוד פתיחת העונה: "לא ייחלנו לפתיחת עונה כזו

. אנחנו נדרשים לעשות התאמות על בסיס יומי. הכדורגל הוא אחד הסמלים הגדולים ביותר לשגרת היום-יום".

 

בהמשך התעמת חסון בנושא עם ראש עיריית חיפה, יונה יהב שנכח אף הוא במסיבת העיתונאים. יהב לא אהב את העובדה שגם בחיפה לא ניתן לארח משחקים והגיב בביטול כשחסון הבהיר כי הם פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף. "אתם מתנהגים כמו נחנחים", אמר ראש העיר למנכ"ל המנהלת.

 

חסון התייחס גם לנושא המנהלת החדשה ויעדיה: "המטרה הראשונה שלנו היא מיגור האלימות והגזענות. אנחנו נמצאים בנקודה שבה כולם רוצים להיות שותפים לפעילויות בנושא. אנחנו רוצים להיות קשורים לתחום החקיקה והאכיפה ואני מקווה שזו הבשורה הראשונה שנביא כמנהלת.

 

יונה יהב, אורן חסון ויעקב שחר, היום במסע"ת (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יונה יהב, אורן חסון ויעקב שחר, היום במסע"ת(צילום: ראובן כהן)

 

הקפטנים של קבוצות ליגת העל עורכים היכרות עם אצטדיון סמי עופר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
הקפטנים של קבוצות ליגת העל עורכים היכרות עם אצטדיון סמי עופר(צילום: ראובן כהן)

 

"יעד מרכזי נוסף הוא הכנסת קהלים חדשים לכדורגל. אנחנו עמלים על תוכנית שיווקית שתסייע לנו בכך. לא נצליח לרצות את כולם. רק שילוב של כוחות כולנו ביחד יצליח להביא להרמה של משחק הכדורגל שכולנו אוהבים. בואו נחבק את החיובי, זה בסדר לבקר וזה בסדר לעשות טעויות בדרך, יש לנו מטרה חשובה לשפר את הכדורגל בארץ".

 

יהב שיבח את אצטדיון סמי עופר החדש והזמין קבוצות מהדרום אשר אינן מסוגלות לארח משחקים מסיבות ביטחוניות לשחק בו. בנוסף סיפר יהב כי קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, תגיע למשחק הידידות החגיגי בין נבחרות ישראל וגרמניה שייערך בסמי עופר ב-25 במארס.

 

אזעקה במהלך אימון של הפועל ב"ש (צילום: ציפורה חלפון) (צילום: ציפורה חלפון)
אזעקה במהלך אימון של הפועל ב"ש(צילום: ציפורה חלפון)

 

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר אמר: "ברוכים הבאים לבית החדש, נשמח לארח פה את כולכם אני מקווה שהדחייה תהיה קצרה ונתחיל לדבר במגרש".

 

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר: "יונה שיחקת אותה, אחלה אצטדיון. אני שמח שאני יהיה חלק מהחוויה הזו, אני מקווה שתתחיל כבר הליגה".


פורסם לראשונה 21/08/2014 16:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יירוט בעוטף עזה
צילום: מוטי קמחי
מומלצים