שתף קטע נבחר

ברצלונה לראש עיריית ר"ג: "אנחנו לא תומכים בטרור"

דוברה של סגנית אלופת ספרד פנה לישראל זינגר בעקבות בקשתו להפסיק את ההתקשרות עם הספונסר הקטארי: "בארסה אוהבת את ישראל, גם אם היינו רוצים לסיים את ההסכם לא היינו יכולים לעשות זאת כרגע"

יום לאחר פנייתו של ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר לנשיא ברצלונה, ז'וזפ מריה ברתומיאו בבקשה להספיק את הסכם החסות עם קטאר, הגיעה התגובה מסגנית אלופת ספרד.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

דובר ברצלונה התקשר היום (ה') לזינגר ואמר: "ברצלונה אוהבת מאוד את ישראל ואין כל קשר בין המימון הקטארי לבין תמיכה של ברצלונה בטרור". הדובר הבהיר כי גם אם ברצלונה הייתה רוצה לסיים את חוזה ההתקשרות עם קטאר אין באפשרות לעשות זאת כרגע.

 

ברצלונה: "אין קשר בין המימון הקטארי לבין תמיכה של ברצלונה בטרור" (צילום: AP) (צילום: AP)
ברצלונה: "אין קשר בין המימון הקטארי לבין תמיכה של ברצלונה בטרור"(צילום: AP)

 

זינגר מסר בתגובה: "דוברברצלונה יצר עימי קשר באמצעות שגרירות ספרד. לא הופתעתי מהשיחה מכיוון שציפיתי ממועדון גדול ומוכר כמו ברצלונה להתייחס ברצינות לפניות המגיעות למועדון. הדובר דיבר בשבחה של ישראל אולם נראה שהיה מדובר בניסיון לרצות את ישראל יותר מאשר לטפל בבעיה מהשורש. לדבריו כרגע אין באפשרותו של המועדון לשנות את המציאות הקיימת אולם אני מקווה כי עם סיום החוזה מול הקטארים ישקלו קברניטי הקבוצה בצורה רצינית את סיום ההתקשרות".

 

בפנייתו של זינגר לברתומיאו הוא ציין בין השאר: "עשרות אלפי ישראלים הינם אוהדי בארסה, הנני פונה ומבקש ממך לנקוט בצעד אמיץ ונחוש שלעולם ייזקף לזכותך כבולם טרור ומונע שפיכות דמים מיותרת - ולהודיע כבר עתה, כשנה לפני שיפקע ממילא תוקפו של חוזה האימוץ, לאור גילוייה של קטאר כמממנת הטרור האיסלאמי הפונדמנטליסטי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מנחם רייס
ישראל זינגר
צילום: מנחם רייס
מומלצים