שתף קטע נבחר

כספי: "מקל נתן הצגה במגרש קשה"

הפורוורד של נבחרת ישראל החמיא לחברו אחרי הטריפל דאבל ב-65:80 במונטנגרו: "כל השבוע כולם דיברו על רוצ'סטי וזה הגיע אליו". ניצחון על הולנד יבטיח את ההעפלה לאליפות אירופה מהמקום הראשון

נבחרת ישראל בכדורסל הצליחה לנקום אמש (ד') בנבחרת מונטנגרו והתקרבה מאוד להעפלה לאליפות אירופה אחרי הניצחון הגדול 65:80 בפודגוריצה. בשלב זה, כשבמאזן הכחולים לבנים שלושה ניצחונות והפסד אחד בלבד, ניצחון נוסף על הולנד ביום ראשון בקפריסין יבטיח להם את הכרטיס לאליפות אירופה 2015 מהמקום הראשון.

 

 

במידה שהשחקנים של ארז אדלשטיין יפסידו להולנד, ההפרש יהיה חשוב. הפסד בפחות מ-19 הפרש, יחד עם ניצחון במשחק האחרון על בולגריה, אותה כבר ניצחה ישראל במפגש הקודם, יבטיח גם כן העפלה לאליפות.

 

גל מקל. כספי: "הוא היה מדהים" (צילום: סאשה מאטיץ') (צילום: סאשה מאטיץ')
גל מקל. כספי: "הוא היה מדהים"(צילום: סאשה מאטיץ')

 

למרות הנפת דגל פלסטין בזמן ההמנון וקריאות במהלך המשחק, לאחר הניצחון הגדול אמש זכתה נבחרת ישראל למחיאות כפיים מהקהל המקומי.

הערב ישובו השחקנים לארץ אחרי מסע ארוך שהסתיים אמש עם תצוגה גדולה של גל מקל, אשר סיים את המשחק עם טריפל דאבל של 14 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. לצידו של מקל כיכבו גם עומרי כספי, שסיים עם 17 נקודות, גיא פניני ודאור פישר עם 12 נקודות כל אחד.

 

כספי, שמדורג במקום השלישי בטבלת הנקודות במוקדמות עם ממוצע של 18.3 נק' למשחק, אמר: "כולם שיחקו וכולם תרמו בהגנה ובהתקפה. עצרנו את מי שהיינו צריכים לעצור, אני שמח ועכשיו ממשיכים הלאה. זו כבר תקופה שאנחנו משחקים כדורסל טוב, למעט המשחק הראשון".

 

"אתמול הצגנו משחק הגנה מצוין וברגע שעוצרים קבוצה כזו על 65 נקודות וההתקפה שלנו רצה בצורה הזו זה מראה עלינו. גל מקל היה מדהים אתמול. כל השבוע כולם דיברו על 'רוצ'סטי, רוצ'סטי' וזה הגיע אליו. הוא בא ונתן הצגה במגרש קשה ומשחק חשוב. בואו ננצח ביום ראשון ובעזרת השם נעלה לאליפות אירופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות איגוד הכדורסל
עומרי כספי
באדיבות איגוד הכדורסל
מומלצים