ליברמן: “האפשרות היחידה לשמור על הביטחון – הכנעת חמאס”

שר החוץ אביגדור ליברמן חוזר על ההצהרות הלוחמניות שלו • לדבריו, שקט יענה בשקט זו מלחמת התשה, והסדר חד צדדי הוא טעות • ומה היה קורה אם גלאון וחנין היו בממשלה?
נחמן וייס
כ"ד אב התשע"ד / 20.08.2014 11:43

 לוחמני: שר החוץ אביגדור ליברמן, חוזר לקריאות הקרב, וקורא “להכניע את החמאס!”

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב ליברמן, “אני מקווה שעכשיו ברור לכולם שמדיניות ‘השקט ייענה בשקט’ פירושה שחמאס הוא היוזם והוא זה שמחליט מתי, היכן, וכמה הוא יורה על תושבי ישראל ואילו אנו מסתפקים רק בתגובה, שגם אם היא חזקה היא עדיין רק תגובה”.

חמאס שולט בגובה הלהבות ובעיתוי הנוח לו להפר את שגרת החיים של תושבי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט. זה קרה אתמול, זה קורה היום וזה עלול לקרות גם ב- 1 לספטמבר וגם בערב ראש השנה”.

בהתייחסו להצעות שמדברות על שקט ללא הסכם, כתב ליברמן , “ההצעה שנשמעת לאחרונה, לא להסדרה, לא להסכם ולא להתחייבות חד משמעית של הפלסטינים לשקט מעכשיו ולעד, פירושה היא מלחמת התשה, דבר שלמדינת ישראל אסור להיגרר אליו”.

גם הסדרים חד צדדים, כפי שהציע השר נפתלי בנט לא מקובלים על ליברמן, לדברי אלו “הן הצעות של פוליטיקאים הסובלים משכחה ואני מזכיר לכולם מהלך חד- צדדי הקרוי “ההתנתקות” שכבר ננקט בעזה ועל תוצאותיו אנו משלמים עד היום”

“גם אם חס וחלילה”, עוקץ ליברמן, “זהבה גלאון היתה ראשת הממשלה ודב חנין היה מכהן כשר הביטחון, גם הם בסופו של דבר היו מורים על מהלך צבאי נרחב להפלת שלטון החמאס”

“לכן”,  מסיים ליברמן,  “כשמדברים ברצינות על ביטחונם של תושבי ישראלה צריך להבין שאין כל אפשרות אחרת למעט מהלך ישראלי נחוש שמשמעותו היא אחת – הכנעת החמאס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות