שתף קטע נבחר

מעין שחף בגמר הקפיצה לגובה

הישג נהדר לאתלטית הישראלית שסיימה במקום ה-11 במוקדמות לאחר שעברה 1.85 מטר. היא העפילה למרות שכשלה בכל הניסיונות לעבור 1.89 מטר: "בגמר הכל יכול להיות". ולאשיץ' לא השתתפה בשל פציעה. הצרפתי דיניז קבע שיא עולם ב-50 ק"מ הליכה

עוד נציגות ישראלית בגמר אליפות אירופה באתלטיקה. אחרי ההצלחה של דונלד סנפורד, גם מעין שחף עשתה זאת. הקופצת לגובה עלתה היום (ו') לתחרות הגמר בתחרות הנערכת בציריך.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שחף החלה את השתתפותה במוקדמות בגובה 1.70 מטר, אותו עברה בלי בעיות. גם 1.75, 1.80 ו-1.85 היא עברה בניסיון הראשון שלה ואז היא ניתרה לגובה 1.89, אך פסלה בכל שלושת הניסיונות שלה.

 

מעין שחף, היום (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מעין שחף, היום(צילום: רויטרס)

 

למרות זאת, שחף עלתה לגמר אחרי שסיימה את המוקדמות במקום ה-11. היא הייתה אחת מעשר קופצות שעברו 1.85, בעוד עשר נוספות עברו 1.89. תחרות גמר תתקיים ביום ראשון בערב, אז תינעל אליפות אירופה.

 

שחף אמרה ל-ynet ספורט אחרי העלייה לגמר: "אני מבואסת שלא עברתי 1.89 בשלוש הניסיונות שלי, הייתי יכולה לעבור. היה מזג אוויר משוגע והורידו את הגובה ההתחלתי ל-1.70, מה שנתן לי שתי קפיצות חימום שלא תוכננו מראש". ומה יהיה בגמר? "הכל יכול להיות, זה יהיה יום חדש", היא אמרה.

 

מורגן לייק מנתרת במוקדמות (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
מורגן לייק מנתרת במוקדמות(צילום: Gettyimages)

 

מורגן לייק הבריטית, אלופת העולם לנוער, לא הצליחה לעלות לגמר אחרי שפסלה פעם אחת בגובה של 1.85 ושלוש פעמים ב-1.89. מי שלא השתתפה במוקדמות היא בלאנקה ולאשיץ', אלופת אירופה מ-2010 ומי שהייתה אלופת העולם פעמיים, בשל פציעה.

 

הערב (19:40) יגיע רגע שיא של המשלחת, כאשר דונלד סנפורד ישתתף בגמר הריצה ל-400 מטר. האתלט אמר ל"ידיעות אחרונות": "יהיה מאוד קשה להתחרות מול רצים מצוינים, אבל גם אצלי יש עדיין מקום לשיפור ואני מקווה להצליח. לא פוסל אפשרות של זכיה במדלייה".  

 

הגשם לא הפריע לו לשבור שיא. יוהאן דיניז (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הגשם לא הפריע לו לשבור שיא. יוהאן דיניז(צילום: EPA)

 

הצרפתי יוהאן דיניז זכה במדליית הזהב בהליכה ל-50 קילומטר כאשר קבע שיא עולם חדש - 3:32.23 שעות. הוא הקדים את הסלובקי מאטז' טוט (3:36.21 שעות) והרוסי איוואן נוסקוב (3:37.41 שעות).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים