יום שלישי, 28.05.2024 שעה 21:42

ג'וקוביץ' הפסיד לרוברדו, מארי העפיל לרבע הגמר

סינסנטי: הספרדי הפתיע את הסרבי 6:7 (6:8) ו-5:7 בשמינית הגמר. הסקוטי ניצח את איזנר 7:6 (3:7), 4:6, 6:7 (2:7). סרינה וויליאמס והאלפ עלו לרבע

|
ג´וקוביץ´. הודח גם מסינסינטי (רויטרס)
ג´וקוביץ´. הודח גם מסינסינטי (רויטרס)

שבועיים לפני אליפות ארה"ב הפתוחה ונובאק ג'וקוביץ' צריך להיות מודאג. הסרבי, שהובס בשבוע שעבר ע"י ג'ו וילפריד טסונגה בשמינית גמר טורניר טורונטו, הודח בטורניר סינסינטי כבר בשמינית הגמר.

אחרי שהפסיד לנולה שש פעמים ברציפות, הצליח טומי רוברדו לגבור על יריבו 6:7 (6:8) ו-5:7 בתוך שעה ו-44 דקות. הסרבי הפסיד את האפשרות להפוך לטניסאי היחיד בהיסטוריה שזוכה בכל תשעת טורנירי המאסטרס.

רוברדו השיג שבירה כבר במערכה הראשונה, אבל ג'וקוביץ' השווה ל-4:4 והשניים הגיעו לשובר שוויון בו ניצח הספרדי 6:8.

רוברדו, שטופל בגלל פציעה במערכה השנייה, עלה לשתי נקודות משחק, אבל הסרבי השווה ל-5:5. רוברדו לא נבהל, שמר על ההגשות והשיג נקודת שבירה שנוצלה לניצחון ענק. רוברדו יפגוש ברבע הגמר בדרבי ספרדי את דוד פרר שניצח את מיכאל יוז'ני 5:7 ו-0:6.

בסיומו של מותחן דרמטי שנגמר בשובר שוויון, גבר אנדי מארי על ג'ון איזנר 7:6 (3:7), 4:6, 6:7 (2:7). מארי הציל בפיגור 6:5 במערכה השלישית שתי נקודות משחק. לעומתו איזנר, שבשנה שעברה הגיע לגמר הטורניר והפסיד לנדאל, ביצע טעות כפול בנקודת המשחק הראשונה של מארי ונכנע. 21 אייסים לא הספיקו למפסיד.

אנדי מארי חוגג  (רויטרס)
אנדי מארי חוגג (רויטרס)
 

מארי, שרשם 14 אייסים במהלך המשחק ולא זכה בתואר מאז ווימבלדון 2013, יפגוש ברבע הגמר את המדורג שלישי בעולם, רוג'ר פדרר ששמט מערכה אך השיג שבירה מכרעת במערכה השלישית מול גאל מונפיס הצרפתי וניצח 4:6, 6:4 ו-3:6. פדרר זכה בטורניר סיניסינטי חמש פעמים.

המדורג שלישי, סטן ואורינקה, חזר מפיגור מערכה לנצחון מוחץ על הקרואטי, מריאן צ'יליץ, 6:3, 0:6 ו-1:6. השווייצרי הפסיד רק 3 נקודות על הסרב שלו במערכה השנייה שהשאירה את יריבו ללא מענה. ז'וליאן בנטו הצרפתי יהיה יריבו הבא של ואורינקה אחרי שניצח את יז'י ינוביץ מפולין 5:7 ו-1:6.

פאביו פוניני מאיטליה עלה גם הוא לרבע הגמר אחרי שניצח את יון סון לו מטיוואן, 6:3, 3:6 ו-3:6. מילוש ראוניץ הקנדי עבר את סטיב ג'ונסון מארה"ב בעוד משחק שהוכרע על חודו של כדור או שניים, 7:6 (9:7), 3:6 ו-6:7 (4:7). ראוניץ' היכה 30 איסים לעומת 4 של יריבו . הקנדי ישחק מול פאביו פואניני האיטלקי.

סרינה וויליאמס והאלפ ברבע הגמר
סרינה וויליאמס, ששואפת להיות האמריקאית הראשונה שזוכה בטורניר מאז 2001, לא התקשתה להביס את פלביה פנטה האיטלקיה 2:6 ו-2:6. המדורגת ראשונה, שבשנה שעברה הפסידה בגמר לויקטוריה אזרנקה, תשחק ברבע הגמר מול ילנה ינקוביץ' הסרבית (8) שגברה על סלואן סטיבנס האמריקנית 6:7 ו-4:6.

סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
 

הרומניה, סימונה האלפ המשיכה להיות יציבה ולא מעדה מול לוסי סאפארובה הצ'כית שנמצאת בתקופה טובה. השנייה בעולם ניצחה 4:6 ו-5:7 והיא תפגוש בשלב הבא את מריה שראפובה, אחרי שהמדורגת חמישית גברה בדרבי רוסי על אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה 4:6 ו-6:7. האלפ ושראפובה נפגשו לאחרונה בגמר הדרמטי של הרולאן גארוס.

אלופת מונטריאול, אגה רדוונסקה הפולניה ממשיכה בכושר הנפלא שלה מהשבוע שעבר והביסה הלילה את סבין ליזיקי מגרמניה 1:6 ו-1:6. רדוונסקה תתעמת ברבע הגמר עם קרולין ווזניאקי המשתפרת שהשיגה נצחון נאה על המדורגת שישית, אנג'ליקה קרבר הגרמניה, 5:7 ו-2:6.

אלינה סביטולינה, שניצחה בסיבוב השני את אלופת ווימבלדון, פטרה קביטובה, גברה על המדורגת 15 מספרד, קרלה סוארס, 6:4, 4:6 ו-4:6. היריבה הבאה של האוקראינית בת ה-19 תהיה אנה איבנוביץ' (9) שניצחה בקרב מסקרן את סבטלנה קוזנצובה 2:6, 6:2 ו-3:6.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */