החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • עשרת החידושים היומיים

נופש, קניון, טיפוח, מגפיים, ארוחה, חופשה, תיקים, מאוורר • מהלונה פארק של ילדי ביתר, המחזורים של 'שימחונים', ועד קולקציית התיקים לילדים, הניתנים לעיצוב אישי
תמי גיל
י"ז אב התשע"ד / 13.08.2014 09:57

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר עיריית ביתר תפעיל במהלך השבוע הקרוב את ‘ביתר-לנד’ – לונה פארק ענק לילדי העיר חינם.

מדובר בלונה פארק מתקדם, עם 14 מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים, אופני קרטינג, מתנפחים, בלרינה ועוד, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום יספק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14.

הלונה פארק ימוקם בפארק שבעת המינים ויופעל מיום שלישי – ט”ז אב, ועד ליום חמישי – י”ח אב.

שעות הפעילות: 16:00 ועד 19:00 לבנות, מ-20:00 עד 23:00 לבנים. בשל המצב הביטחוני הרעוע היה חשש כי המיזם לא יוכל לצאת אל הפועל – הפסקת האש עליה הוכרז אפשרה את מימושו.

 

צרכנות, פרסום

גרוש מחורר קניון הדר בירושלים מתחדש בשש חנויות חדשות של מותגי אופנה מובילים.

במותגים: מותג האופנה הספרדי MANGO, רשת האופנה הצרפתית לגבר celio, רשת האופנה קסטרו, רשת האופנה רנואר, רשת האופנה אמריקן איגל ורשת האופנה לילדים דה צ’ילדרן פלייס.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר ראש השנה מתקרב, וחברת ‘שמחונים’ יוצאת עם סדרה חדשה – ‘עת רצון’, הכוללת בתוכה גם מחזורים מהודרים מעור בהדפסה מיוחדת באותיות גדולות ומאירות עיניים.

הסט מגיע בגודל גדול ובגודל בינוני וכן בשתי נוסחים – אשכנז, ספרד.

במקביל מחפשת ‘שמחונים’ את בית הכנסת שיתחדש במחזורי עת רצון מהודרים לכל הקהילה – ללא תשלום.

גבאים המעוניינים יפנו בפקס 077-4704595 עד לכ”ב אלול, תשע”ד, ויכתבו מדוע דווקא בית הכנסת שלהם, צריך לקבל את המתנה.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר מותג הטיפוח לגברים crèma men משיק לראשונה בישראל, ג’ל רחצה אקטיב בלוק, ג’ל רחצה מהפכני מתוך סדרת טיפוח חדשה לגבר, המעניק 12 שעות של הגנה מפני ריחות גוף.

הג’ל מנטרל את גורמי הריח לאורך כל היום, מכיל רכיבים מיוחדים אשר לוכדים את הגורמים לריח גוף ובעל פורמולה ייחודית פועלת לנטרולם – פתרון מצוין לגברים הסובלים מהזעת יתר.

מחיר לצרכן: 19.99 ₪ – כמות: 700 מ”ל – להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר הילדים בחופשה? מחפשים לצאת אתם לארוחה טעימה וגם בריאה?

ברשת מאפה נאמן, חשבו גם על הילדים שלכם, והכינו תפריט ארוחות ילדים מיוחד – כריכים, חביתות, מנות צמחוניות וגם מגוון משקאות אייס, שוקו קר ומשקאות דלי סוכר.

ארוחות הילדים מוגשות בכל אחד מ-50 סניפי הרשת הפזורים בכל רחבי הארץ, לצד תפריטים מגוונים הכוללים שלל מאפים טריים, כריכים, סלטים, מאכלים איטלקיים, דגים וקינוחים מתוקים. כל סניפי רשת מאפה נאמן הינם בכשרות מהודרת.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר מותג אופנת האיכות והפנאי הבינלאומי Timberland, משיק את קולקציית מגפי טרנטון לנשים, המציגות שילוב של אופנה, נוחות ושמירה על הסביבה.

המגפים מתאימות לנשים עובדות המעוניינות להיראות במיטבן, אך כפות רגליהן עייפו ומאסו מנעלי העקב הטורדניות המותירות את עקב הרגל ללא תחושה, לאחר יום שלם.

המגפיים מעוצבות בגובה חצי, בעלות סיומת מעוגלת – כאשר בצדי המגפיים, ריצ’רץ’ צדדי להסרה ונעילה קלה של המגף.

 

מטוס אל על

גרוש מחורר בעקבות הרגיעה בדרום, אל על יוצאת במבצע מכירות מיוחד לחופשה בחו”ל: ארבעה ימים של מבצע מכר למגוון יעדים במחירים מיוחדים.

מבצע המכר יימשך עד י”ט אב – 15 באוגוסט. בנוסף, למחירים המיוחדים מתחילים לשלם רק בשנה הבאה ב-6 תשלומים. ליציאות בתאריכים נבחרים בין ה- 20 באוגוסט עד ל- 2 באוקטובר 2014.

בין היעדים הכלולים במבצע – אירופה החל מ- 259 דולר, המזרח הרחוק ויוהנסבורג החל מ- 799 דולר, צפון אמריקה החל מ- 999 דולר.

סופיה רק 219 דולר, סנט פטרסבורג, מוסקבה- רק 259 דולר, אתונה- רק 289 דולר, ג’נבה- רק 299 דולר, מינכן– רק 309 דולר, ברצלונה, פרנקפורט, רומא, מילאנו, ונציה – רק 349 דולר, ציריך- רק 369 דולר, מדריד – רק 379 דולר, אמסטרדם– רק 429 דולר, פריז – רק 469 דולר, לונדון (לוטון)- רק 529 דולר, (היתרו)- רק 579 דולר, מומבאי, יוהנסבורג- רק 799 דולר, בנגקוק – החל מ- 949 דולר ניו יורק, טורונטו– רק 999 דולר, לוס אנג’לס- רק 1099 דולר.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר טאליה סחר המשווקת את המותג Benbat המתמחה במוצרים פונקציונליים לתינוקות ופעוטות, מציגה לקראת החזרה ללימודים את קולקציית The GoVinci Family – קולקציית תיקים אופנתים במיוחד לילדים, הניתנים לעיצוב אישי על ידי ציורי הילדים בקדמת התיק.

התיק מתאפיין בעיצוב אופנתי וססגוני ובעל תכונות המעניקות נוחות מרבית לילדים ביניהן: קל משקל, כולל רצועות נשיאה מרופדות וזוהרות לבטיחות הילד גם בשעות הערב, גב התיק עשוי רשת מיוחדת המנדפת זיעה, בעל חזית וגב קשיחים לשמירת תכולת התיק, בעל נפח אחסון גדול.

בנוסף – הילדים יכולים לעצב את קדמת התיק בציוריהם ולהתגאות ביצירה.

הציור ניתן להחלפה בקלות בכל עת שהילד ירצה וניתן להוריד דפי צביעה של דמויות חמודות ושובבות מאתר הבית.

 

צביקה אברמוביץ

גרוש מחורר מנכ”ל פלאפון, גיל שרון, הודיע היום על מינוי צביקה אברמוביץ כסמנכ”ל משאבי אנוש וחבר הנהלה בפלאפון. צביקה, 54, הינו בעל ניסיון רחב בתחום ניהול משאבי אנוש ובעל ידע מקצועי רב.

צביקה מחליף את דלית ברג, סמנכ”ל משאבי האנוש הנוכחית בפלאפון, אשר שימשה בתפקיד כשלוש שנים ולאחרונה ביקשה לפרוש. צביקה יכנס לתפקיד בתחילת ספטמבר.

בשלוש שנים האחרונות שימש צביקה כסמנכ”ל משאבי אנוש בנייר חדרה, חברת מוצרי הנייר הגדולה בישראל, המונה כ-3,500 עובדים. קודם לכן שימש כסמנכ”ל ארגון ומנהל משאבי אנוש בחברת “מקורות”, ולפני כן שימש במשך שנים רבות בתפקידים שונים בקונצרן “תנובה”, עד רמת סמנכ”ל משאבי האנוש של הקונצרן.

 

צרכנות, פרסוםגרוש מחורר מאוורר המגדל של ‘תדיראן גרופ’ זכה במקום הראשון במבחן שערך ‘צרכנות היום’ – מדור הצרכנות של ‘ישראל היום’, בתאריך ה’ אב תשע”ד.

במבחן נבדק הפרמטרים החשובים ביותר לצרכן. המבחן בדק את מאוורר המגדל של ‘תדיראן’ ראש בראש אל מול מאוורר המגדל של ‘אלקטרוסטאר’. במבחן הצרכנות העמידו למבחן את שני מאווררי המגדל המעוצבים ובדקו איזה מהם נותן תמורה טובה יותר.

במהלך המבחן נבחנו פרמטרים של עוצמה, שקט, עיצוב ומשקל, יתרונות, מחיר וההרגשה הכללית.

תוצאות המבחן הוכיחו בשורה התחתונה כי מאוורר תדיראן שקט מאד, איכותי ועוצמתי, קל יותר ונוח לנשיאה מחדר לחדר, זווית הצידוד שלו רחבה יותר. כמו כן המאוורר מגדל מגיע עם טיימר ושלוש שנות אחריות.

למשלוח חומרים:

[email protected]

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות