החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • עשרת החידושים היומיים

סוכריות, טיטולים, פרקט מעץ, עוף טוב, אוכל, פגייה ורכבים • מסוכריות הדבש של תנת'ה ועד ערב ה'ברביקיו' של המלון הירושלמי היוקרתי 'רמדה'
תמי גיל
ט"ז אב התשע"ד / 12.08.2014 10:00

צרכנות, פרסום, איפורגרוש מחורר בקיץ הזה יצרה סאן לוראן את המראה הייחודי לקיץ 2014 BLEUS LUMIERE.

המראה שואב השראה מתנועות המים עם קרני השמש המשתקפות בהם, ובאמצעות משחק של אור וצל הוא מפאר ומהלל את הדרך שבה הצבע הכחול עולה ומתהדר, באמצעות הצבעים המשלימים אותו.

צרכנות, פרסום, סוכריות דבשגרוש מחורר מותג הסוכריות תנת’ה משיק לרגל ראש השנה, מהדורה מוגבלת של סוכריות דבש חדשות.

הסוכריות  בעלי פן בריאותי והן ללא צבעי מאכל מלאכותיים – ומכילות כ-14 קלוריות ליחידה. בכשרות בד”צ.

פרסום, צרכנותגרוש מחורר טיטולים פרימיום מלווה כבר דורות שלמים של תינוקות ברוגע ונוחות מושלמת.

כעת מציע המותג האהוב מידה חדשה: טיטולים פרימיום במידה 6, מתוך הבנה שגיל הגמילה עלה בשנים האחרונות. בטיטולים זיהו את הצורך בחיתול שיתאים לגיל או לטווח משקל גדול יותר, ויעניק לתינוקך תחושת יובש מושלמת.

אלוני, פרסום, צרכנותגרוש מחורר פרקט מעץ טבעי, שהיה עד לפני שנים לא רבות אורח נדיר בעיצוב הבית הישראלי, הולך וכובש לו מקום של כבוד בחלל הבית הפנימי והחיצוני, תוך שהוא מצליח ליצור בעת ובעונה אחת מראה ייחודי, יוקרתי, טבעי וחם.

לקראת החזרה לגן ולביה”ס חברת אלוני מציעה לרענן את חדר הילדים, חדר המשחקים וחללי הבית באמצעות פרקטים עם ציפוי אנטיבקטריאלי חדשני: פרקט איטלקי מבית Margaritelli ( מרגרטילי) ופרקט הונגרי של חברת BEFAG ( ביפאג) .

פרסום, צרכנותגרוש מחורר  בימים אלה נפרד צוות הפגייה בשערי צדק מפגה שעשתה היסטוריה: למרות שנולדה בשבוע 24 להיריון (תחילת החודש השישי), היא לא נזקקה מעולם להנשמה חודרנית.

מיד עם לידתה התחילה חנה (שם בדוי) לבכות ולא נזקקה להנשמה חודרנית. צילום אולטרסאונד שסרק את מוחה היה תקין, ובמשך שלושת החודשים בהם שהתה בפגיה לא פיתחה זיהומים או סיבוכים.

הפגייה בבית חולים שערי צדק היא הפגייה הגדולה ביותר בארץ, עם 70 עריסות, וכוללת את המכשור והציוד הרפואי המשוכלל והמתקדם ביותר שקיים בישראל. צוות הרופאים והאחיות מקצועי ומיומן, נותן את הטיפול המסור ומלווה את ההורים לכל אורך שהותם בבית החולים.

פרסום, צרכנותגרוש מחורר “עוף טוב”, יצרנית מוצרי הבשר המוכנים האיכותיים, משיקה מוצר חדש תחת המותג “הוד לבן” בכשרות מהדרין של הרב רובין: קציצות קלאסיות מהודו משובח מ- 100% רכיבים טבעיים.

הקציצות עשויות מ-100% רכיבים טבעיים – הכי דומה לקציצות המוכנות בבית, ובנוסף הן: ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.

בימים אלו תוכלו לפגוש בדיילים של ‘הוד לבן’ בסניפי רשתות השיווק ובחנויות המובחרות, וליהנות ממחירי השקה מיוחדים ומקופוני הנחה, ומטעם מממממ…

פרסום, צרכנותגרוש מחורר בעיצומה של ‘העונה הבוערת’, ‘רמדה’ המלון הירושלמי היוקרתי, מציע לכם ערב ‘ברביקיו’ קייצי ומרענן, מפנק במיוחד.

בשעות בין הערביים הנעימות, כאשר רוח ירושלמית קלה מפנה את האוויר הדחוס, מוארות המדשאות המוריקות שסביב הבריכה ב’רמדה’. קרני האור נופלים אל הבריכה ומוזיקה נעימה ממלאה את החלל הקסום – בשעה זו מיטב השפים של ‘רמדה’ פותחים לכם שולחנות מהודרים ונדיבים, כמיטב המסורת האיכותית ומאפשרים לכם לאכול כפי רצונכם במחיר השווה לכל נפש ובכשרות מהודרת ביותר.

בר מיוחד של סלטים במגוון טעמים לכל חך, בר תוספות עשיר ובר קינוחים מעוצבים מפירות העונה, מפטיפורים ומיניאטורים ומעוגות מגוונות, בפינות הגריל נצלים מיטב הבשרים העסיסיים: סטייקים במגוון מתכונים, כבדים, נקניקיות איכות ועוד.

בשולחן הבשרים ניתן לגלות בשרים במתכונים שונים, קבב מעולה, פרגיות ועוד.

פרסום, צרכנותגרוש מחורר העבודה במפעל חסלט באזור תעשיה שער הנגב הסמוך לשדרות, לא הופסקה גם בזמן מבצע ‘צוק איתן’. חברת ‘עלי קטיף – חסלט’, החברה המובילה בירקות נקיים כשרים למהדרין – שפעלה לאורך שנים מאזור גוש קטיף, ונאלצה להעתיק את מפעליה בעקבות ההתנתקות מגוש קטיף לפני 9 שנים, הודיעה כי לא יגרם כל מחסור בהפסקת המוצרים בעקבות חודש של לחימה באזור.

העבודה נמשכה בשעות לא שגרתיות תוך הפסקות עבודה רבות עקב אזעקות צבע אדום. לצד העבודה הבלתי פוסקת בזמן המבצע הצבאי, המשיכו בחסלט בהיערכות לקראת תחילת הקמת המפעל החדש שיבנה בקרוב בפארק תעשיות נועם הסמוך לעיר נתיבות. כמו כן, המשיכו ראשי ועובדי חסלט, בהכנות לקראת שנת השמיטה.

פרסום, צרכנותגרוש מחורר  ‘ביג ליס’ סוכנות המורשה למכירת רכבים חדשים של ‘אלבר’ במגזר החרדי ממשיכה להפתיע את השוק עם מגוון ענק של רכבים חדשים במחירים הנמוכים ביותר בישראל.

עם מאות מכוניות באספקה מיידית ובמסלולי מימון שאף אחד אחר לא יכול להציע לכם. לדוגמא: טיוטה פריוס היבריד (מיבוא מקביל אלבר) רק ב144,900 ₪ ובעסקת מימון החל מ1,290 ₪ לחודש, טיוטה קאמרי היבריד le (מיבוא מקביל אלבר) רק ב179,900 ₪ ובעסקת מימון החל מ1,601 ₪ לחודש ועוד.

פרסום, צרכנותגרוש מחורר  הקשיים המתגלעים בקרב בני הנוער, כשרבים מהם מוצאים עצמם מלאי תהיות, רבים מתוסכלים ואחרים אף נפלטים מהמערכת, או חווים התפרקות וחוסר יציבות קיומית, תפקודית וערכית, הביאו לפעילות ‘כחיצים’ – תכנית מקדמות נוער של “בית יעקב בית המורה”, הפותחת כעת את מחזורה השלישי.

התוכנית מכשירה מומחים לליווי מתבגרים ומשפחותיהם, אך פונה גם לנוער נורמטיבי הנמצא בתקופה מבלבלת. מתאימה לפסיכולוגיות, נשות מקצוע מתחומי ההתערבות הרגשית, העשייה הקהילתית, החינוכית והתורנית והיא מועברת על ידי מרצים מהשורה הראשונה.

 

למשלוח חומרים:

[email protected]

הדפס כתבה