שתף קטע נבחר

חשד: אירוע בטחוני נמנע באוניברסיאדה

משחקה של אוניברסיטת חיפה בטורניר הכדורעף בהולנד בוטל, לאחר שבאולם נתפסו שני חשודים וברשותם אמל"ח. המאמן חיים קסל: "אנחנו מרגישים בטוחים"

נבחרת הכדורעף של אוניברסיטת חיפה, שהייתה אמורה לשחק הערב (ב') נגד יריבה מפולין ברוטרדאם, במסגרת משחקי האוניברסיאדה האירופיים, קיבלה הודעה שלא לצאת מהמלון וכי המשחק מבוטל, דקות אחדות לפני יציאתה לאולם.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כדי לא ליצור בהלה, המארגנים תירצו זאת בכך שהייתה תקלה במערכת כיבוי אש באולם, אבל משיחות של נציגי המשלחת הישראלית עם גורמים מקומיים התברר כי באולם נתפסו שני חשודים וברשותם אמל"ח. המשטרה המקומית ערכה באולם סריקות מקיפות, אבל לא מצאה דבר.

 

עוד אקט אנטי-ישראלי ברחבי אירופה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עוד אקט אנטי-ישראלי ברחבי אירופה(צילום: רויטרס)

 

"אנחנו מרגישים בטוחים, ופועלים לפי הנחיות אנשי הביטחון", סיפר המאמן חיים קסל. "עד האירוע הזה הכל כאן היה רגוע. זו לא הרגשה נעימה , שמבטלים משחק בגלל דבר כזה".

 

שחקני הנבחרת הישראלית מורשים להסתובב ברוטרדאם, אבל ללא זיהוי כלשהו על בגדיהם, שהם ישראלים. מאוחר יותר, אגב, נודע, כי שני החשודים נחקרו ובאולם לא נמצא דבר.

 

נבחרת אוניברסיטת חיפה ניצחה במשחקה הראשון בטורניר את מיינץ מגרמניה 1:3, וזכתה לתשואות מהקהל ההולנדי. אתמול הפסידה לפוליטכניקום פורטו מפורטוגל 3:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים