שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: דמארי לא יטוס לקזחסטן

פרסום ראשון: חלוץ האדומים לא ישחק עם הקבוצה במוקדמות הליגה האירופאית מחרתיים (ה') באסטנה. שובל גוזלן חתם לעונה: "מודה למכבי חיפה שנתנה לי הזדמנות להגיע למועדון כזה"

מכה להפועל ת"א לקראת משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית מחרתיים (ה') באסטנה: כוכב הקבוצה עומר דמארי לא ימריא היום לקזחסטן בשל מחלה ולכן לא יוכל לשחק במשחק המשמעותי.

 

עוד ב-ynet ספורט

"ברגעים קשים נרצה לשמח את הקהל"

 

דמארי לא המריא עם הקבוצה שלשום (א') ובהפועל קיוו כי יגיע היום לקזחסטן יחד עם המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', אולם החלוץ הודיע לקבוצה כי הוא חולה ו-ויתר על האפשרות לשחק עם הפועל במשחק.

 

דמארי. חולה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דמארי. חולה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בינתיים, מאחורי הקלעים ישנו ניסיון אחרון של נציגי דמארי למצות את המגעים עם אוסטריה וינה, אולם זה יקרה רק אם זו תהיה מוכנה לשלם לו שכר של 400 אלף יורו.

 

במקביל העימות בין הבעלים, חיים רמון לברקוביץ' סביב נושא דמארי נמשך: "עלות השארתו של עומר דמארי עומדת על 10 מיליון שקל. אם איל ברקוביץ' כל כך רוצה אותו, הוא מוזמן לגייס את הכסף במקום לנסות ולמצוא חן בעיני האוהדים עם החתמה לא אחראית ולא תקפה. הוא אפילו מוזמן להביא את זה בתשלומים או בערבויות", כך תקפו מקורבי חיים רמון את המנהל המקצועי של הפועל ת"א, בעקבות חשיפת ynet ספורט על העימות החזיתי בין הנהלת המועדון האדום ל"קוסם", שעשוי להוביל לסיום תפקידו של האחרון.

 

שובל גוזלן במדים החדשים (צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א) (צילום: האתר הרשמי של הפועל ת
שובל גוזלן במדים החדשים(צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א)

 

אחרי שברקוביץ' מיהר להחתים את דמארי על חוזה משודרג לשנתיים בגובה 600 אלף דולר נטו, זאת בעקבות פנייתה של מכבי ת"א בנוגע לחלוץ, אתמול הגיע הזובור של ההנהלה כלפיו: דמארי קיבל מכתב ובו נכתב כי חוזהו החדש אינו בתוקף מאחר שמי שחתם עליו אינו מוסמך, כשבמעמד החתימה היה יחד עם ברקוביץ' גם המנכ"ל שהוא חמו של עידו חג'ג', יוסי סחלי.

 

שובל גוזלן שהושאל ממכבי חיפה וישחק בעונה הבאה בהפועל ת"א אמר לאחר שהצטרף רשמית למועדון: "שמח להגיע למועדון כמו הפועל מקווה שנצליח ביחד. מודה למכבי חיפה על שנתנו לי את ההזדמנות להגיע למועדון גדול שכזה ולהוכיח את עצמי"

 

עוד ב-ynet ספורט:

הסיכום המצחיק ביותר לגמר המונדיאל. צפו

שיר המונדיאל הכי פרובוקטיבי שיצא לברזיל 2014. צפו

צפו באוהד ה''נכה'' שפרץ למגרש במונדיאל

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עומר דמארי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים