שתף קטע נבחר

ברגל ימין: העתודה גברה על פולין 49:74

הנבחרת ניצחה הערב (ד') במשחק הבכורה שלה באליפות אירופה דרג א' את הפולנים 49:74. גולן גוט הצטיין עם 16 נקודות, אדם אריאל הוסיף 15 משלו. מחר (ה') תתמודד ישראל מול צרפת החזקה לה הפסידה לפני מספר ימים בטורניר הכנה. דרוקר: "לא יכולים להתעלם ממה שקורה בארץ"

פתיחה מצוינת לנבחרת העתודה המתמודדת בימים אלה באליפות אירופה דרג א' הנערכת בכרתים, יוון. שחקניו של שרון דרוקר גברו במשחק הפתיחה של הטורניר על פולין 49:74. אחרי פתיחה יחסית צמודה, ברחו הכחולים לבנים תודות ליום גדול של גולן גוט עם 16 נקודות, ואף הגדילו את הפער במהלך הרבע האחרון.

 

"האליפות רק התחילה", אמר דרוקר בסיום המשחק. "השחקנים שלנו שיחקו עם מחויבות, הקרבה והגנה מצוינת. לא דיברנו על זה אבל לא יכולנו להתעלם ממה שקורה בארץ והרגשנו את המלחמה של השחקנים כדי להראות מה זה ישראל. כל יום משחק חדש ואני חושב שאנחנו טובים, שווים ומסתכלים רק על עצמנו".

 

רפי מנקו. ניצחון גדול לעתודה (צילום: פיב"א אירופה) (צילום: פיב
רפי מנקו. ניצחון גדול לעתודה(צילום: פיב"א אירופה)

 

מחר (ה') תפגוש ישראל את צרפת (20:15) למשחק קשה מאוד. ניצחון נוסף יקרב מאוד את העתודה למשחקי הדירוג 1-12, וימנעו ממנה אפשרות לרדת לדרג ב'. ביום שישי ישחקו גוט וחבריו מול רוסיה ובשבת יסיימו את הבית המוקדם מול בולגריה.

 

גוט פתח נהדר את המשחק והיה אחראי על שבע הנקודות הראשונות של ישראל בדרך ליתרון 1:7 (3). הפולנים נכנסו לעניינים והצליחו לצמק מעט. לאחר 10 דקות לוח התוצאות בכרתים הראה 11:15 לשחקניו של שרון דרוקר.

 

ברבע השני החלה הריצה הישראלית. איתי שגב, עידן זלמנסון, אדם אריאל, איגור קולשוב וגוט הובילו ריצת 0:14 שסידרה יתרון מבטיח – 11:29. בסיום המחצית הראשונה ההפרש עמד על 20 נקודות 18:38, כשהנבחרת ספגה רק 7 נקודות בכל הרבע השני.

 

איגור קולשוב. 11 נקודות ו-5 ריבאונדים (צילום: פיב"א אירופה) (צילום: פיב
איגור קולשוב. 11 נקודות ו-5 ריבאונדים(צילום: פיב"א אירופה)

 

בתחילת המחצית השנייה פולין עשתה קולות חזרה ורצה בעצמה 4:14 כדי לצמק את הפער ל-32:44. פסק זמן של דרוקר הוציאו את שחקניו מההלם ומי אם לא גוט בשלשה חשובה עצר את המומנטום של היריבה. עד לסיום הרבע הצליחה העתודה לעלות בחזרה את ההפרש – 35:56.

 

ברבע האחרון שהיה גארבג' טיים אחד גדול הצליחה ישראל לשמור על היתרון ואף כמעט והגדילה אותו לסביבות ה-30 נקודות. בסופו של דבר המשחק הסתיים בתוצאה – 49:74.

 

קלעו לנבחרת – גולן גוט 16, אדם אריאל 15, איגור קולשוב 11, איתי שגב 10, רפי מנקו 8, עידן זלמנסון 5, רום גפן 4, נאור שרון ותומר גינת 2 כ"א ומקסים קיקוס 1 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
גולן גוט
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים