שתף קטע נבחר

דרמה בטור דה פרנס: כריס פרום פרש

האלוף המכהן, נפל פעמיים בשלב החמישי ולא הצליח להתאושש מפציעה בשורש כף היד. בהתעייצות עם הצוות הרפואי והמקצועי של קבוצתו, "סקיי", הוחלט כי הוא יסיים את דרכו במרוץ. בכך הוא מצטרף למארק קאבנדיש שפרש כבר אחרי השלב הראשון

אלוף הטור דה פראנס המכהן, כריס פרום, הודיע על פרישה מהמרוץ אחרי שנפל היום (ד') פעמיים במהלך השלב החמישי של המרוץ ונפצע בירך, בברך ובשורש כף ידו השמאלית. כשנשארו רק 70 ק"מ למרוץ, פרום שכבר נפל מוקדם יותר היום, שוב נפל ואחרי התייעצות עם הצוות הרפואי של קבוצת "סקיי" עבורה הוא רוכב, החליט לפרוש ונכנס לרכב של הקבוצה.

 

מודניאל 2014 - היכנסו לאזור המיוחד של ynet ספורט

 

כבר אתמול סבל פרום מבעיות כאשר במהלך השלב הרביעי נפל לראשונה, שפשף את ירכו השמאלית, והביגוד שלו באותו אזור אף נקרע כשהתמונה ובה רואים את עורו התלוש מהירך פורסמה בכל כלי התקשורת בעולם.

 

הירך של פרום. הפציעות הכריעו אותו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הירך של פרום. הפציעות הכריעו אותו(צילום: רויטרס)

 

הנפילה הראשונה היום התרחשה 30 דקות אחרי פתיחת השלב החמישי, וכבר אז היה ניתן לראות כי פרום סובל מכאבים וחתך בברך. בעקבות התאונה הוא עוכב במשך דקה ו-10 שניות מהדבוקה, אך התאושש והצליח לחזור למרוץ.

 

בדיוק בשלב בו הצליח לשוב לדבוקה בעזרת חבריו לקבוצה, נפל שו פרום. מזה הרוכב הבריטי כבר לא הצליח לחזור למרות ניסיון לחזור לאופניים. רופא הקבוצה, אלן פארל, והמנהל המקוצעי, ניקולאס פורטל, התייעצו יחד עימו לגבי ההמשך, והשלושה החליטו על הפרישה.

 

פרום בשנה שעברה. כבר לא יהיה אלוף (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
פרום בשנה שעברה. כבר לא יהיה אלוף(צילום: GettyImages)
 

 

סקיי אף הוציאה הודעה רשמית בטוויטר שלה: "האלוף המכהן וחבר קבוצת סקיי, כריס פרום, פרש מהטור דה פראנס בעקבות התנגשות בשלב החמישי. פרום מצטרף למארק קאבנדיש שנחשב אף הוא למועמד רציני לזכות השנה בטור, אך נפצע כבר בשלב הראשון כשברגעי הסיום הוא נפל מאופניו, נפצע בכתף ונאלץ לפרוש מהמרוץ.

 

עוד ב-ynet ספורט:

צפו בפציעה של ניימאר בצורה שעוד לא ראיתם

רגע מרגש בין מסי לילדים לפני המשחק נגד בלגיה. צפו

ככה מגיב השדר הארגנטינאי במהלך השער של גונזלו היגוואין נגד בלגיה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים