שתף קטע נבחר
עמיר פלג

הרוח האמריקאית והשדים הבלגים / טור

בעל הטור החדש בארה"ב, קארים עבדול ג'באר, כתב שבכדורגל אין ריגושים כמו בכדורסל. על מה לכל הרוחות הוא מדבר? חבל שמשחקים אותו רק 120 דקות. בעיקר במונדיאל הזה. עמיר פלג חזר נפעם ממשחק שמינית הגמר האדיר בסלבדור

אז מי האידיוט שהמציא את המשפט: "כדורגל משחקים 90 דקות?". וואו, איזה קרב אדיר התחיל אחרי שהן נגמרו אמש בסלבדור. איזה קצב!

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של ynet ספורט

 

בעצם במה להתחיל - בכישרון המדהים של הבלגים שעלו ל-0:2 או באופי הווינרי של האמריקאים שכמעט עשו 2:2? בעל הטור החדש בארה"ב, קארים עבדול ג'באר, כתב בדיוק אתמול שבכדורגל אין ריגושים כמו בכדורסל, בבייסבול, בפוטבול ובהוקי קרח.

 

מי זה לעזאזל שחשב שאין דרמה? דה ברויין כובש בהארכה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מי זה לעזאזל שחשב שאין דרמה? דה ברויין כובש בהארכה(צילום: רויטרס)

 

"חסרה הדרמה", קבע כדורסלן העבר של הלייקרס. "הכדורגל אינו מבטא את הרוח האמריקאית". על מה לכל הרוחות הוא מדבר? איזה פייט הנבחרת שלו נתנה מול יריבה הרבה יותר מוכשרת. איזה תרגיל היא ניפקה בכדור החופשי בסוף ההארכה. יא אללה, קארים!

 

ב-Kick כבר ביקרתם?

 

זכיתי לראות את ה-1:5 של הולנד על ספרד במחצית שנייה בלתי נשכחת ב"פונטה נובה". אתמול האצטדיון הזה נתן במה לעוד חצי שעה מהממת. חבל שכדורגל משחקים רק 120 דקות. בעיקר במונדיאל הזה.

 

פינו מקום לישראלים. קומפאני והזאר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פינו מקום לישראלים. קומפאני והזאר(צילום: EPA)

 

מבחינה איכותית אין מה להשוות. לבלגים יש שחקנים שמקומם בטופ העולמי ושכל קשר בינם לבין הליגה הבלגית מקרי בהחלט. לכן הם נחטפו על-ידי מועדונים גדולים בעולם ופינו מקום בליגה שלהם לישראלים. נחמד מצידם.

 

כולם דיברו על בעיקר על אדן הזאר, אבל מה תגידו על מרטנס, ומירלאס שהחליף אותו, ואוריגי ולוקאקו שנכנס במקומו. וקווין דה-ברוין שנראה כמו ילד כאפות ג'ינג'י, אבל זה ילד זה? כשהוא מתקרב לרחבה אלוהים ישמור. מאחור יש את ואן בוייטן וקומפאני, אבל מסביבם כולם שדים אדומים, צעירים ומוכשרים בטירוף.

 

זה יכול היה להיגמר גם ב-0:6 אלמלא חוסר הנסיון של השדים האדומים, וגם ב-0:1 לאמריקאים אם כריס וונדולבסקי לא היה מחמיץ ממטר בתוספת הזמן של 90 הדקות. טוב שהחמיץ, וסידר לנו הארכה ללקק את האצבעות. מפחיד לחשוב מה יהיה עם הילדים הבלגים האלה כשהם יגדלו. הבעיה שזה יקרה בקרוב מאוד, מול נבחרת ישראל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

צפו בסיוט שעברה ברונה מרקזין, חברתו של ניימאר במשחק של ברזיל נגד צ'ילה

נער פרץ לאימון צרפת, המאבטחים נכנסו אחד בשני. צפו

צפו: סרינה וויליאמס מתרסקת לתוך הקהל בווימבלדון

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים