שתף קטע נבחר

אליפות אירופה: צוברי מדורג שמיני, דוידוביץ' שישית

מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בביג'ינג 2008 רחוק רק 9 נקודות מתמונת הפודיום אחרי היום הראשון. משיח במקום ה-11 הכללי, אמיר גלילי 53. השייטת גם בעשירייה הראשונה. שחר טיבי הצעירה (17) ראשונה באליפות הנוער

אליפות אירופה בגלשני RSX (ניל פריד) יצאה היום (ב') לדרך בעיר ססמה שבטורקיה, בהשתתפות הגולשים הבכירים של ישראל: שחר צוברי, נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ', ועוד 200 ספורטאים מ-28 מדינות שונות.

 

תחת תנאי רוח של 15 קשר, שהיו יציבים לאורך כל היום, נערכו שלושה שיוטים ובסיומם צוברי, מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בביג'ינג 2008, מדורג שמיני. זאת לאחר שסיים את שיוטי היום פעמיים במקום השמיני ופעם אחת במקום השני.

 

רחוק רק 9 נקודות מתמונת הפודיום. צוברי (צילום: איגוד השייט) (צילום: איגוד השייט)
רחוק רק 9 נקודות מתמונת הפודיום. צוברי(צילום: איגוד השייט)

 

עם 18 נקודות שליליות, צוברי רחוק רק 9 נקודות מתמונת הפודיום, כשאת המקום השלישי נכון לעכשיו, תופס היווני הוותיק בירון קוקלניס, כשראשון מוביל בבטחה הפולני פיוטר מישקה עם 3 נקודות בלבד (ניצח את כל 3 השיוטים). שני מדורג חברו לנבחרת פרמיסלב מיארשינסקי עם 7 נקודות שליליות.

 

מדליסט הכסף מאליפות העולם 2009 והארד ב-2010 ו-2011, נמרוד משיח, פתח את השיוט הראשון כשהוא מסיים במקום ה-11, בשני הוא העלה הילוך וסיים במקום השני, ואת היום הראשון, סיים את השיוט השלישי כשהוא חמישי ותופס את המקום ה-11 הכללי. אמיר גלילי נמצא במקום ה-53 מתוך 72 משתתפים.

 

מעיין דוידוביץ', סגנית אלופת אירופה לשנת 2012 ומדליסטית הארד מאליפות העולם ב-2013, סיימה את שיוטי היום במקומות 8, 6 ו-12 ומדורגת במקום השישי הכללי עם 26 נקודות שליליות. שחר טיבי, מהמרכז הימי אילת, בת 17, המתחרה באליפות אירופה לנוער, סיימה את 3 השיוטים הראשונים בתחרות במקום ה-1 ומובילה את התחרות עם פתיחה יוצאת מהכלל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

צפו בסיוט שעברה ברונה מרקזין, חברתו של ניימאר במשחק של ברזיל נגד צ'ילה

נער פרץ לאימון צרפת, המאבטחים נכנסו אחד בשני. צפו

צפו: סרינה וויליאמס מתרסקת לתוך הקהל בווימבלדון

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות ועדת תחרות סבב הגביע העולמי של ISAF בצ'ינגדאו
שחר צוברי
באדיבות ועדת תחרות סבב הגביע העולמי של ISAF בצ'ינגדאו
מומלצים