שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

"זה אחד הימים המאושרים בחיי"

מאמן מקסיקו, מיגל הררה, שחגג כל שער של נבחרתו בניצחון 1:3 על קרואטיה כאילו הוא הבקיע בעצמו, נשמע שמח במיוחד בסיום. לגבי המפגש בשמינית הגמר מול הולנד אמר: "אנחנו מעדיפים לדבר על המגרש"

מחצית שנייה טובה, ובעיקר 10 דקות ענקיות של שחקני מקסיקו העניקו להם את הניצחון 1:3 על קרואטיה וכמובן את ההעפלה לשמינית הגמר. גיבורי הערב היו ללא ספק הקפטן, רפאל מראקס, לו זה מונדיאל רביעי ברציפות בתפקיד, וכמובן אנדרס גווארדאדו, שכבש שער ובישל עוד אחד (בדיוק כמו הבלם).

 


 

בעקבות הניצחון, סיימה מקסיקו במקום השני בבית אחרי ברזיל, והיא תאלץ לפגוש בשלב הבא את נבחרת הולנד החזקה. "זה אחד הימים המאושרים בחיי", אמר מאמן המנצחת, מיגל הררה, שהשתגע על הקווים הלילה לאחר כול שער של נבחרתו. "השחקנים שלי על המגרש הוכיחו מה הם שווים היום וממה אנחנו עשויים", הוסיף.

 

מארקס חוגג על המגרש (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מארקס חוגג על המגרש(צילום: gettyimages)

החגיגות המקסיקניות (צילום: AP) (צילום: AP)
החגיגות המקסיקניות(צילום: AP)

 

לגבי המשחק עצמו ציין הררה: "היינו מפוקסים מאוד, וגם המהלך בו סרנה נגד ביד ברחבה, ובו הגיע לנו פנדל ברור, לא נשברנו כנבחרת וזה אומר המון".

 

מה יהיה מול הולנד? מסתבר שהררה לא רוצה לדבר יותר מדי על המפגש הבא ומעדיף להתרכז במה שקורה על כר הדשא: "אנחנו לא צריכים לדבר כאן או בחוץ, אלא רק על המגרש. אני שמח שזה בדיוק מה שעשינו היום".

 

 עוד ב- ynet ספורט:

לא תאמינו מה ליאו מסי וסרחיו אגוארו עושים באימונים במונדיאל. צפו

צפו. אימון גרמניה במונדיאל כמעט הסתיים באסון

צפו: ככה הרסו את ווימבלדון

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים