שתף קטע נבחר

אתר האופנה אסוס מושבת בגלל שריפה

האתר הבריטי החביב גם על ישראלים, הפסיק את פעילות משלוחי האינטרנט שלו, בעקבות שריפה במרכז ההפצה של החברה. כבאים השתלטו על השריפה במחסן ששטחו גדול מ-60 אלף מ"ר, אך לא ברור מתי יחודשו המכירות אונליין

מי שניסה לקנות היום בבוקר (שבת) דרך אסוס (ASOS), נתקל בהודעה לפיה האתר מושבת עד להודעה חדשה בשל שריפה במחסני החברה. השריפה פרצה אמש בקומה של מרכז ההפצה של החברה, בפארק ספרינג רואד בעיר ברנסלי, בדרום יורקשייר והתפשטה לכל המבנה, שמשתרע על פני כ-60 אלף מ"ר.

 

 

ההודעה באתר ()
ההודעה באתר

 

בתקשורת הבריטית מדווחים כי אין נפגעים בשריפה ושכוחות הכיבוי, שכללו יותר מ-60 כבאים, השתלטו על האש.

כל אחד מהפריטים של החברה מאוחסן במרכז שנשרף ושם הוא גם נארז למשלוח, כך מדווח האינדיפנדנט. עוד נאמר כי המרכז כולל 10 מיליון ארגזים. בעמוד הפייסבוק שלה מסר החברה: "עדיין מוקדם להעריך את הנזק שנגרם. התנצלותינו הכנה על חוסר הנוחות".

 

חברת אסוס, שפירוש שמה הוא As Seen on Screen  - "כפי שנראה על גבי המסך" (צג המחשב) נוסדה בשנת 2000 ונעשתה אחת מקמעונאיות האופנה הגדולות ביותר בבריטניה שמוכרות אונליין. ישראלים רבים קונים באתר, שכן הוא עורך משלוחים לארץ, ויחד עם נקסט (NEXT) נחשב לאתר הקניות אונליין הבריטי הפופולרי בישראל. אסוס מציע 60 אלף פריטים של המותג ASOS וכן של מותגים אחרים ומוכר ל-109 ארצות.

 

לפי רויטרס, המכירות הבינלאומיות של החברה, מגיעות ל-60% מהעסקים שהיא מגלגלת. בין 8 מיליון הקונים באתר, כלולה גם הגברת הראשונה של ארצות-הברית, מישל אובמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים