שתף קטע נבחר

שחר פאר הפסידה בסיבוב השני ברמינגהאם

המדורגת 86 בעולם לא הצליחה לגבור על שוואי ז'אנג (36) הסינית ולמרות שלקחה מערכה אחת, ברגעי ההכרעה היא לא הצליחה להשתוות ליריבתה 3:6, 6:3, 2:6

הטניסאית שחר פאר, המדורגת במקום ה-86 בעולם, הפסידה היום (ד') בסיבוב השני בטורניר הדשא של ברימינגהם (המחלק פרסים על סך 710 אלף דולר) לשוואי ז'אנג (36) הסינית 6:3, 3:6, 6:2.

 

  • מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של ynet ספורט
  • פנטזי 2014 - הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם למונדיאל ותזכו בפרסים

 

לאחר פתיחה צמודה בה כל אחת מהטניסאיות הצליחה לשמור על משחקוני ההגשה שלה, הייתה זו פאר שנשברה במשחקון השמיני, מה שהספיק לז'אנג לזכות במערכה עם 3:6 תוך 33 דקות, זאת לאחר שבמהלכה הישראלית הצליחה להגיש ב-88% את ההגשה הראשונה, אך זכתה מהן רק ב-65% מהנקודות.

 

פאר. סיימה את דרכה בסיבוב השני (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פאר. סיימה את דרכה בסיבוב השני(צילום: AFP)

 

הסינית המשיכה במומנטום גם במערכה השנייה ושברה כבר במשחקון הראשון. הפעם פאר הצליחה להחזיר מיד והשוותה ל-1:1. הישראלית המשיכה ללחוץ על הגז והצליחה להשיג נקודות קלות, עד אשר השיגה שבירה נוספת במשחקון השישי ועלתה ל-2:4. לאחר שמירות נוספות, המערכה הלכה לפאר עם 3:6.

 

ז'אנג התעשתה מהר מאוד במערכה השלישית והקובעת, והצליחה לשבור פעמים, ולעלות ל-0:5, פאר לקחה את המשחקון הבא, ואפילו הצליחה לשבור את הסינית, אך בנקודה הבאה השחק נגמר עבור פאר שהפסידה את המערכה 6:2.המשחק עצמו נערך במשך שעה ו-55 דקות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים