שתף קטע נבחר

פניני: "עבדנו כל העונה בשביל האליפות"

קפטן אלופת אירופה התייחס לשני משחקי הגמר מול מכבי חיפה באירוע מיוחד שנערך הערב (ה') בהיכל נוקיה על ידי ארגון "גייט 11" לכבוד הזכייה ביורוליג. "מדובר בשיטה שיוויונית". 1,200 הכרטיסים שהוקצו לצהובים לקראת המשחק הראשון ברוממה נחטפו תוך מספר שעות. 4,000 נוספים נקנו לגומלין בתל אביב

מספר שעות בלבד לקח לאוהדי מכבי תל אביב כדי לקנות את 1,200 הכרטיסים שהוקצו עבורם למשחק הראשון בגמר הפלייאוף ביום ראשון מול מכבי חיפה. בנוסף, האוהדים הצהובים רכשו 4,000 מתוך 8,000 הכרטיסים שניתנו להם למפגש השני בהיכל נוקיה שייערך ברביעי.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של yent ספורט

 

למרות שמאז הזכייה ביורוליג כבר עבר זמן, החגיגו לא נפסקות. הערב (ה') חגג ארגון האוהדים הצהוב "גייט 11" את הזכייה השישית של המועדון בתואר הנכסף במתחם ה-VIP בהיכל נוקיה. אל האוהדים הצטרפו גם שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי, פרט למאמן דייויד בלאט שיחזור ארצה בסוף השבוע לאחר ששהה בארה"ב בעקבות הלוויית אביו שנפטר ביום שני.

פניני. החגיגות לא נגמרות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פניני. החגיגות לא נגמרות(צילום: ראובן שוורץ)

קפטן מכבי תל אביב, גיא פניני, התייחס לחגיגות האוהדים:  "עצרנו קצת את את החגיגות מהיורוליג כי הייתה לנו את הסדרה מול אילת, אבל האוהדים עשו לנו ערב מאוד מיוחד. אלה האנשים שתמכו בנו במילאנו והלכו איתנו לכל מקום. לא הספקנו לחגוג איתם באינטימיות יחסית וזה היה כיף, לכן הגענו להודות להם על התמיכה לכל אורך הדרך".

 

אוהדי מכבי ת"א קיבלו את השחקנים בחום ודרשו מהם רק דבר אחד - החזירו את צלחת האליפות לתל אביב. הקפטן התייחס לדרישתם:  "יש לנו עוד שבוע לעונה הזאת והוא הכי חשוב, כי עבדנו כל העונה בשביל האליפות. אני לא אגיד להחזיר את האליפות הביתה, לא התכוונתי שהבית של האליפות הוא במכבי אלא להחזיר את תואר האליפות אלינו, למכבי ולבית של מכבי".

פדרמן ו-וויצ'יץ'. גם הצוות הניהולי-מקצועי היה בחגיגות (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פדרמן ו-וויצ'יץ'. גם הצוות הניהולי-מקצועי היה בחגיגות(צילום: ראובן שוורץ)

פניני לא מתרגש משיטת המשחקים החדשה בה האלופה נקבעת בשני משחקים ולא כפי שהיה בשנים האחרונות במפגש אחד:  "השיטה הזאת מאוד שיוויונית, אין פה שום יתרון ביתיות ובסופו של דבר נשחק שני משחקים כשהשני הוא בבית, יש שיאמרו שזה יתרון ויש שיאמרו שזה חיסרון. התמודדנו כבר מול דברים קשים יותר העונה ונתמודד עם מה שיש, נצטרך להביא את התואר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים