שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

מכשף גנאי: אני אחראי לפציעה של רונאלדו

נאנה קוואקו בונסאם, אחד מאנשי הרוח המפורסמים בגאנה, הבטיח בחודש דצמבר כי ימנע מהכוכב לשחק בגביע העולם כדי לסייע לנבחרת האפריקאית להעפיל לשלב הבא. האם "הכישוף" שלו עומד להתממש?

נמצאה הסיבה לפציעה הטורדנית של כריסטיאנו רונאלדו. אולי. נאנה קוואקו בונסאם, המכשף המפורסם ביותר בגאנה, טוען כי העובשדה שכוכב נבחרת פורטוגל נמצא בספק למשחקי מונדיאל 2014 זו רק אשמת המכשף. רגע, לפני שאתם מזלזלים, שימו לב לסיפור הבא.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של ynet ספורט

 

בחודש דצמבר האחרון, לאחר הגרלת שלב הבתים, פורסם בגאנה כי קוואקו בונסאם חושש שרונאלדו יהיה זה שימנע מהנבחרת האפריקאית לעלות לשלב הבא מאחר שפורטוגל צפויה להתמודד איתה על המקום השני (השתיים ישחקו בבית 7יחד עם גרמניה וארצות הברית). 

 

הידיעה המקורית על הכישוף של קוואקו בונסאם (צילום מסך) (צילום מסך)
הידיעה המקורית על הכישוף של קוואקו בונסאם(צילום מסך)
 

 

בעקבות זאת, הודיע המכשף כי הוא יגרום לכך שרונאלדו ייפצע ולא יוכל לשחק בגביע העולם. פרסום אותה ידיעה התקבל אז בגיחוך, אולם לאחר שכוכב ריאל מדריד

נאלץ להחמיץ מספר משחקים בסיום העונה החולפת, וכעת נמצא בספק למשחקים בברזיל, גרם לגנאים להזכיר לעולם שאין לזלזל בכוחו של קוואקו בונסאם.

 

כאמור, רונאלדו נמצא כרגע בספק למשחק הראשון של נבחרתו מול גרמניה וגם עלול להחמיץ את יתר המשחקים. "הוא סובל מפציעה בפיקת ברך שמאל", מסרה אתמול ההתאחדות הפורטוגלית, "יש לו פגיעה בשרירים, בצד האחורי של ירכו השמאלית, כמו גם בפיקה בברך". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: gettyimages
פנטזי 2014
לוח משחקים מונדיאל
סטטיסטיקה מונדיאל
אמיר אפרת
אזור הווידאו מונדיאל
בועטת מונדיאל
הערים המארחות
נייקי
מומלצים