שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

הכנה: ארגנטינה הביסה, דרוגבה כבש

מסי וחבריו ניצחו 0:3 את טרינדד וטובגו לעיני הקהל הביתי,עם שערים של פלאסיו, רודריגס ומסצ'ראנו. חוף השנהב גברה 1:2 על אל סלבדור, צ'ילה ניצחה 0:2 את צפון אירלנד ואורוגוואי סיימה בתוצאה זהה מול סלובניה

שבוע ימים בדיוק נותרו עד לפתיחת הגביע העולמי ואחרי משחקי ההכנה שנערכו אמש (ה') באירופה, גם הדרום אמריקאיות עלו על המגרש לפנות בוקר, לחזרה גנרלית לקראת המונדיאל.

 

 

ארגנטינה הביסה את טרינידד וטובגו 0:3 באיצטדיון הביתי בבואנוס איירס, המונומנטל. האלביסלסטה נראו מצוין, למרות שתי החמצות גדולות של ליונל מסי ואסקיאל לאבצי. גם אנחל די מריה רשם החמצה גדולה לקראת סיום המחצית הראשונה, כשעמד מול שער ריק אבל במקום לבעוט ניסה למסור למסי. לאחר הקרן, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פלאסיו נגח פנימה 0:1.

 

איפה המדים בתכלת ולבן? נבחרת ארגנטינה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
איפה המדים בתכלת ולבן? נבחרת ארגנטינה(צילום: רויטרס)

 

המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-51, לאחר הכשלה על מסי. כוכב ברצלונה החמיץ את הבעיטה החופשית, אבל חאבייר מסצ'ראנו עט על הריבאונד וכבש את השני. 13 דקות לאחר מכן היה זה מקסי רודריגס שהשלים את התוצאה הסופית.

 

אורוגוואי גברה 0:2 על סלובניה, במשחק ההכנה האחרון שלה לגביע העולמי. בהיעדרו של לואיס סוארס, שני חבריו לחוד עשו את העבודה. הראשון היה אדינסון קבאני שכבש בדקה ה-37 לאחר בישול של דייגו פורלאן. בדקה ה-76 כריסטיאן סטואני קבע 0:2 עבור אלופת דרום אמריקה.

 

נראים בכושר טוב. דייגו פורלאן, אורוגוואי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נראים בכושר טוב. דייגו פורלאן, אורוגוואי(צילום: רויטרס)

 

צ'ילה ניצחה 0:2 את צפון אירלנד, עם צמד בישולים של אלכסיס סאנצ'ס. אמנם השער הראשון הגיע רק בדקה ה-79, כשאדוארדו ורגאס הרגיע את הקהל המקומי ואילו מאוריסיו פינייה קבע 0:2. וידאל שדווח כי הוא בספק למונדיאל, עלה כמחליף בדקה ה-77.

 

חוף השנהב אחרי השער של דידייה דרוגבה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חוף השנהב אחרי השער של דידייה דרוגבה(צילום: AFP)

 

ובמשחק נוסף שנערך לפנות בוקר, גברה חוף השנהב 1:2 על אל סלבדור. דרוגבה בישל את הראשון לז'רביניו בדקה ה-8 ואילו בדקה ה-42, ז'רביניו מצא את דרוגבה שכבש מקרוב. ארתורו אלברס צימק בדקה ה-76.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מסי נגד טרינידד וטובגו
צילום: רויטרס
פנטזי 2014
לוח משחקים מונדיאל
סטטיסטיקה מונדיאל
אמיר אפרת
אזור הווידאו מונדיאל
בועטת מונדיאל
הערים המארחות
נייקי
מומלצים