שתף קטע נבחר

סנסציה: סרינה וויליאמס עפה מהרולאן גארוס

הרולאן גארוס ממשיך לספק הפתעות גדולות. אלופת השנה שעברה הפסידה לגרבין מוגורוסה הספרדיה תוך 65 דקות בלבד 6:2, 6:2. עוד לפני כן הודחה אחותה הגדולה, ונוס, על ידי אנה שמידלובה הסלובקית 6:2, 3:6, 4:6 . גברים: ג'וקוביץ' ופדרר בסיבוב השלישי, יוז'ני בחוץ. זוגות: יוני ארליך בסיבוב השני

סנסציה נוספת ברולאן גארוס: סרינה וויליאמס אלופת השנה שעברה והמדורגת ראשונה, הודחה על ידי גרבין מוגורוסה הספרדיה תוך 65 דקות בלבד 6:2, 6:2.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לדף המיוחד של ynet ספורט 

 

למרות שבסיבוב הראשון התגברה בקלות על הצרפתיה, אלייזה לים, המציאות של הסיבוב השני הייתה קשה לאמריקאית. המדורגת ראשונה בעולם נתקלה במשוכה קשה לה לא ציפתה בדמותה של הספרדיה המדורגת במקום ה-35 בעולם.

מוגורוסה. גיבורת היום (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מוגורוסה. גיבורת היום(צילום: gettyimages)

וכך היא חגגה בסיום... (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
וכך היא חגגה בסיום...(צילום: gettyimages)

 

טעות אחר טעות של סרינה ומנגד ניצול הזדמנויות של יריבתה עד תום, כולל שבירות שהובילו אותה לניצחון במערכה הראשונה עם 2:6. גם את המערכה השנייה פתחה מוגורוסה במומנטום חיובי ששברה על המשחקון הראשון והמשיכה גם בשלישי כדי לעלות ל-0:3 מהיר.

 

גם האחות מחוץ לפריז. ונוס (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
גם האחות מחוץ לפריז. ונוס(צילום: gettyimages)

 

וויליאמס לא הרימה ידיים, הצליחה לשבור חזרה במשחקון הרביעי כדי לצמק, אבל הספרדיה שברה מיד חזרה על האפס ולמרות שהיתה בפיגור במשחקון הבא עם 40:0 חזרה, לקחה את הנקודה וסגרה את הסיפור על 2:6 במערכה השנייה.

 

גם האחות הגדולה לבית משפחת וויליאמס לא תרצה לזכור את הסיבוב השני אחרי שהפסידה לאנה שמידלובה (56) 6:2, 3:6, 4:6. למרות המשחק הצמוד, ואולי עדיין בגלל הג'ט לג, אורסין פרייס לא ראתה את הרגעים האחרונים של ביתה, והיא התעוררה רק לקול תשואות הקהל לניצחון של הסלובקית.

שמידלובה. הרדימה את אורסין פרייס (צילום: gettyimages)
שמידלובה. הרדימה את אורסין פרייס(צילום: gettyimages)

 

היא ג'ני בושארד (18) הקנדית, שהדיחה בסיבוב הראשון את שחר פאר עלתה לסיבוב השלישי. למרות שהסתבכה במערכה הראשונה, היא התאוששה במהירות, כדי לגבור על יוליה גורגס הגרמניה 6:2, 2:6, 1:6.

 

בהיעדרה של סרינה, אחת המועמדות העיקריות לזכייה בתואר היא הרוסייה מריה שראפובה (7 בטורניר) שניצחה את צבטאנה פירונקובה הבולגריה (42 בעולם), 5:7, 2:6

 

גברים: ג'וקוביץ' טייל, יוז'ני הודח

מי שאמר שלום לטורניר הוא הרוסי, מיכאיל יוז'ני (15), שנשלח הביתה על ידי הצ'כי ראדק סטפנק עם 0:6, 3:6, 6:3, 4:6. הלטבי ארנסט גולביס (18) ניצח את פאקונדו באגניס מארגנטינה 2:6, 5:7, 0:6. הקולמביאני אלחנדרו גונסאלס לא הפריע לג'יל סימון (29) המקומי להמשיך לסיבוב הבא עם 4:6, 0:6, 2:6.

 

ארז את המזוודות. יוז'ני (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ארז את המזוודות. יוז'ני(צילום: gettyimages)

 

המדורג שני בעולם, הסרבי נובאק ג'וקוביץ', לא התקשה במיוחד לנצח את ז'רמי שארדי הצרפתי 1:6, 4:6, 2:6. רוג'ר פדרר עבר את דייגו סבסטיאן שוורצמן (101 בעולם) הארגנטינאי בשלוש מערכות, 3:6, 4:6, 4:6. מילוש ראוניץ' ניצח את יירי וסלי הצ'כי, 6:7, 4:6, 1:6.

 

זוגות: ארליך בסיבוב השני

יוני ארליך שמשתף פעולה בטורניר עם הברזילאי מרצ'לו מלו, פתח ברגל ימים עם ניצחון על פרנטיסק צ'רמק הצ'כי ומיכאיל אלגין הרוסי, 6:4, 6:7 (1), 6:7 (4). בסיבוב הבא ימתינו לישראלי ולברזילאי, ההודי רוהאן בופאנה ואייסאם-אול-האק קורשי הפקיסטני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
סרינה וויליאמס
צילום: gettyimages
מומלצים