שתף קטע נבחר

רעננה: חיים סילבס מונה למאמן הקבוצה

עוזר המאמן של מנחם קורצקי בעונה החולפת יקודם, מועמדותו של יצחק שום לתפקיד המנג'ר ירדה. סילבס: "שמח על ההזדמנות שניתנה לי". במועדון החליטו לא למכור את נוואקמה למכבי נתניה

הפועל רעננה מינתה הערב (ג') את חיים סילבס למאמן הקבוצה במקום מנחם קורצקי שעבר לבית”ר ירושלים. זה יהיה המועדון הראשון שסילבס ידריך בליגת העל.

 

הבעלים אשר אלון והיו"ר דמיאן רויטמן רצו בסילבס כמאמן ראשי ומעליו כמנג'ר את יצחק שום, אבל בשל פערים כספיים, מועמדותו של האחרון ירדה.

 

סילבס ליד קורצקי. "אני בטוח ביכולת שלי" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סילבס ליד קורצקי. "אני בטוח ביכולת שלי"(צילום: עוז מועלם)

 

הבחירה בסילבס כמאמן יחיד התקבלה הערב, אחרי שהבעלים והיו"ר התרשמו ממנו בשנתיים האחרונות, בהן היה עוזרם של תומר קשטן ואחר כך של מנחם קורצקי.

במקביל הוא אימן גם את קבוצת הנוער, אותה העלה לליגת העל.

 

סילבס הגיב על המינוי: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי. אני מאמין בהצלחת הקבוצה ובמינוף העונה הקודמת להתקדם שלב נוסף. אני בטוח ביכולת שלי, ומאמין במערכת ובשחקנים כדי להגשים את המטרות של המערכת ושל מועדון הפועל רעננה". היו"ר דמיאן רויטמן: “אנו מברכים את חיים סילבס על המינוי. הוא מאמן ראוי וניתן לו את כל הכלים כדי להצליח". מי שאמור להתמנות לתפקיד עוזר המאמן הוא דודו אברהם, שאימן במחלקת הנוער את נערים א'.

 

מכבי נתניה הציע לרכוש את החלוץ טוני נוואקמה בכחצי מיליון דולר, אבל רעננה החליטה שלא למכור אותו בסכום זה, והניגרי החתום לשנתיים נוספות, צפוי להישאר ברעננה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדי סרדס
חיים סילבס
צילום: עדי סרדס
מומלצים