שתף קטע נבחר

סוזה: "ננסה להעמיד קבוצה חזקה לעונה הבאה"

מאמן מכבי ת"א השתתף במשחק כוכבים מיוחד בליסבון לקראת גמר ליגת האלופות, ולמרות הציטוט בכותרת, סירב להצהיר באופן רשמי על עתידו: "אני בקשר עם כל האנשים, את התשובות אתן לממונים עליי. מכבי ת"א היה ויישאר מועדון חשוב בשבילי"

בין שלל האירועים לקראת גמר ליגת האלופות שייערך מחר (ש', 21:45) בין אתלטיקו מדריד לריאל מדריד, נערך גם "מפגש הכוכבים".

 

מצד אחד נבחרת שחקני פורטוגל הגדולים בכל הזמנים, עם שמות כמו נונו גומש, לואיס פיגו וויטור באיה השוער, ומהצד השני כוכבי עבר של פיפ"א עם שמות כמו יורי דז'וקרייף, מיכאל לאודרופ ופאולו קנבארו. בין שלל השמות היה גם אגדה פורטוגלית מקומית ומאמן מליגת העל הישראלית – פאולו סוזה. במשחק דרך אגב, ניצחו הפורטוגלים 11:14.

 

 

לא מוכן להצהיר. פאולו סוזה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא מוכן להצהיר. פאולו סוזה(צילום: עוז מועלם)
 

 

"היה לי כיף לשחק פה עם כל החברים, זה מעמד מרגש", אמר סוזה ל-ynet ספורט. יהיה מחר משחק צפוי ומלא תשוקה. בסוף עונה השחקנים תמיד צריכים להוציא מעצמם יותר. קשה להעריך מי ינצח כי מדובר בשתי קבוצות צמודות".

 

בישראל עדיין מחכים לך?

אני בקשר עם כל האנשים במכבי, מיץ' ג'ק וג'ורדי, אנחנו עובדים צמוד. כמו שאמרתי בעבר לא אדווח דרך התקשורת על מצב העניינים. מכבי ת"א היה ויישאר מועדון חשוב בשבילי, זו מערכת חזקה שלא משנה מה יקרה היא תצליח. את התשובות שלי אתן לממונים.

 

באספניול מחכים לך?

אני לא אדבר דרך התקשורת. אני תמיד ממוקד במטרות שאני מציב לעצמי. אני מלא הערכה לאנשים במכבי. נעשה הכל כדי להעמיד קבוצה חזקה לעונה הבאה. הראונים לדעת על ההחלטות שלי יהיו מיץ' וג'ק.

 

חגיגה ברחובות ליסבון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
חגיגה ברחובות ליסבון(צילום: gettyimages)

 

גם מיכאל לאודרופ הדני, לשעבר שחקן ריאל מדריד, התייחס למעמד הגמר וסיפר על העומס של השחקנים: "זה מאוד קשה. יהיה לשחקנים האלה בקושי שבוע מנוחה לפני המונדיאל. דרבי בגמר זה משהו מיוחד, הלוואי ויכולתי לשחק בעצמי. אני צופה משחק צמוד מאוד. הלב אומר ריאל, אבל הראש מפחד מאתלטיקו שבניצחון 0:1 על ריאל בברנבאו הוכיחה שהיא לא פחות חזקה.

 

כואב לי בשביל צ'אבי אלונסו שהוא לא משחק. אני מקווה שהוא יוכל להניף את הגביע".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

הילד הזה רק בן 8 ותראו מה הוא כבר יודע לעשות על המגרש

צפו: גבריאל בטיסטוטה חוזר להבקיע ובגדול

בקליפ אחד כל שערי כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד

צפו בגול הכי מהיר שנכבש השנה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים