שתף קטע נבחר

הפועל קטמון בדרך לליגה א'

קבוצת האוהדים מירושלים הובסה בביתה 3:0 לעירוני טבריה במשחק הראשון של פלייאוף המבחנים ואם לא תנצח בהפרש של 3 שערים במשחק החוץ, תרד ליגה שנה לאחר שעלתה. אריאל לזמי (40, 85) ולירון אלימלך (31) כבשו לטובת האורחים

עירוני טבריה הביסה הערב (ו') 0:3 את הפועל קטמון במסגרת המשחק הראשון של פלייאוף המבחנים לליגה הלאומית בכדורגל.

 

כמעט שנה לאחר שהעפילה ללאומית והפכה לאחד הסיפורים הכי מרתקים בספורט הישראלי, נדמה כי קבוצת האוהדים מירושלים בדרך הבטוחה חזרה לליגה א'. אם לא תצליח לנצח בהפרש של שלושה שערים במשחק הגומלין שייערך במגרשה הביתי של היריבה, התוצאה תהיה אחת – חזרה לליגה השלישית בישראל.

 

בדרך חזרה לליגה א'. שי אהרון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בדרך חזרה לליגה א'. שי אהרון(צילום: אוהד צויגנברג)

 

לירון אלימלך העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31 לאחר שדחק כדור מקרוב, אריאל לזמי הכפיל את התוצאה בדקה ה-40 עם בעיטה מקצה הרחבה ואותו לזמי קבע את תוצאת הסיום עם שער במבצע אישי בדקה ה-85.

 

כזכור, קטמון אשר סיימה במקם ה-14 בליגה הלאומית, פוגשת למפגש כפול את הפועל טבריה, שסיימה במקום השני בליגה א' צפון ועברה את שלבי הפלייאוף בליגות א' צפון ודרום.

 

אחרי הניצחון המדהים על הפועל קטמון, מאמן עירוני טבריה מליגה א' צפון, מוריס אוזן לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זה אחד הרגעים הכי גדולים שלי בכדורגל. במשך כל השבוע החדרתי בשחקנים את האמונה שאפשר לנצח. למרות פערי הרמות, השחקנים שלי באו עם המון ביטחון ונתנו הצגה בלתי נשכחת. לנצח את קטמון בטדי 0:3 זה לא דבר של מה בכך. תוכנית המשחק שלנו עבדה בצורה מושלמת. אני מאושר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים