שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

הפתעה: דונובן מחוץ לסגל ארה"ב

קלינסמן השאיר בבית את מי שנחשב לפנים של הכדורגל האמריקאי: "זו ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בקריירת האימון שלי". דונובן: "ציפיתי בקוצר רוח לשחק בברזיל, אני מאוכזב מאוד". בנו של קלינסמן לעג לשחקן, ונאלץ לסגור את חשבון הטוויטר שלו

הפתעה גדולה בסגל ארצות הברית למונדיאל. המאמן יורגן קלינסמן החליט להדיח את לנדון דונובן, מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים ומי שנחשב בעיני רבים ככדורגלן האמריקאי הגדול בכל הזמנים.

 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

דונובן (32), לו 154 הופעות ו-57 שערים במדי הנבחרת, שיחק עם ארצות הברית בשלושת גביעי העולם האחרונים ונכלל בסגל המורחב של קלינסמן שכלל 30 שחקנים, אך לא שרד את הצימצום ל-23.

 

לנדון דונובן. נותר במפתיע בחוץ (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לנדון דונובן. נותר במפתיע בחוץ(צילום: AFP)

 

"זו ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בקריירת האימון שלי", הודה קלינסמן, "אני פשוט חושב

שיש כמה שחקנים שכרגע במצב טוב יותר ממנו. הוא קיבל את זה בדרך הכי טובה ומקצוענית שאפשר, עם זאת ברור שהאכזבה שלו עצומה ואני מבין את זה".

 

"זה היה כבוד עבורי לייצג את ארה"ב בשלושה מונדיאלים", כתב דונובן בעמוד הפייסבוק שלו. "ציפיתי בקוצר רוח לשחק בברזיל, וכמו שאתם יכולים לתאר אני מאוכזב מאוד מההחלטה שהתקבלה. למרות זאת, אעודד את חבריי לנבחרת בקיץ הקרוב ואשאר מחוייב לפיתוח הכדורגל בארה"ב בשנים הקרובות".

 

מי שנהג בצורה קצת פחות ג'נטלמנית היה ג'ונתן קלינסמן, בנו של המאמן הלאומי, שלעג לדונובן על גבי הרשת בעקבות הניפוי. לאחר שעות ספורות וכיוון שספג נאצות בלתי פוסקות שספג מאוהדי הכדורגל בארה"ב, נאלץ קלינסמן ג'וניור לסגור את חשבון הטוויטר שלו.

 

כך הגיב בנו של יורגן קלינסמן לניפוי של דונובן מהסגל (צילום מסך: טוויטר) (צילום מסך: טוויטר)
כך הגיב בנו של יורגן קלינסמן לניפוי של דונובן מהסגל(צילום מסך: טוויטר)

 

מי שעוד נחתכו מהסגל האמריקאי הם החלוץ טרנס בויד, הקשרים ג'ו קורונה ומוריס אדו ושחקני ההגנה, בראד אוואנס, קלרנס גודסון ומייקל פקהרסט. מי שכן נותר בסגל במפתיע הוא הקשר ג'וליאן גרין בן ה-18 מקבוצת המילואים של באיירן מינכן.

 

לפני המונדיאל ממתינים לנבחרת האמריקאית משחקי ידידות מול אזרבייג'אן, טורקיה וניגריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images Imagebank
לנדון דונובן
צילום: Getty Images Imagebank
פנטזי 2014
לוח משחקים מונדיאל
סטטיסטיקה מונדיאל
אמיר אפרת
אזור הווידאו מונדיאל
בועטת מונדיאל
הערים המארחות
נייקי
מומלצים