שתף קטע נבחר

"שיחקנו כמו שאלופת אירופה צריכה לשחק"

גיא פניני מרוצה מההופעה הראשונה של מכבי ת"א אחרי הזכייה ביורוליג (72:90 על הפועל אילת): "לקח לנו זמן להיכנס לקצב אבל זה היה צפוי"

אחרי הזכייה הגדולה בגביע האירופי, הטקסים והחגיגות, מכבי תל אביב חזרה אמש (ה') לזירה המקומית ופתחה ברגל ימין את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל אילת עם ניצחון 72:90 ו-0:1 בסדרה.

 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

לפני המשחק זכתה הקבוצה בהוקרה מיוחדת ממנהלת הליגה ומהפועל אילת ולשחקנים לא היה קל להתנתק מהאירועים האחרונים וכמובן להתאושש מהעייפות הפיזית. אלא שבמחצית השנייה הצהובים הרימו את רמת ההגנה ובלמו את אילת כמעט לחלוטין. ביום שני תמשיך הקבוצה במסע להחזרת האליפות עם המשחק השני בסדרה באילת.

 

הקפטן, גיא פניני אמר לאחר המשחק: "פתחנו את המשחק בגישושים, ל'קח לנו זמן להיכנס לקצב אבל זה היה צפוי. הגענו מאוד נחושים ושמענו את כל הדיבורים מסביב בסגנון 'בטח אחרי שמכבי תחזור מכזה הישג היא לא תשחק טוב בליגה'. לקחנו את זה לתשומת ליבנו ואני חושב ששיחקנו טוב במחצית השנייה. לחצנו על הגז ושיחקנו כמו שאלופת אירופה צריכה לשחק".

 

פניני המשיך: "אנחנו רוצים להחזיר את האליפות הביתה ואני חושב שהשחקנים היו בוגרים מאוד בגישה והבינו את המשמעות והחשיבות של המשחק, ראו את זה על המגרש. קצת פחדתי בהתחלה שהטקס יוציא אותנו מפוקוס, אבל בסוף שמנו את כל הרגשות בצד והתמקדנו במשימה".

 

הטקס לא הוציא מהפוקוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הטקס לא הוציא מהפוקוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

על המשחק הבא אמר הקפטן: "תמיד קשה לנו באילת, זה לא מקום קל לשחק בו, יש שם אווירה מאוד ביתית. נצטרך לעשות התאמות ולעבוד על דברים שעשינו פחות טוב, זו סדרה, המשחק הבא תמיד הכי חשוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא פניני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים