שתף קטע נבחר

אורי אלון: "כעס לא מוביל לשום מקום"

גם לאחר התבוסה הקשה למכבי חיפה (107:79) בפתיחת חצי גמר הפלייאוף, הבעלים של הפועל ירושלים נותר רגוע: "אין לי ספק שאנחנו נהיה אימפרית כדורסל. אני מאמין שננצח בסדרה"

בחלומות השחורים שלה ביותר הפועל ירושלים לא דימיינה שכך תפתח את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול האלופה מכבי חיפה. הקבוצה של בראד גרינברג הובסה 107:79 במלחה ואיבדה את יתרון הביתיות בסדרה.

 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

למעט יותם הלפרין (18 נקודות) וברייסי רייט (17 נקודות), הפועל ירושלים פשוט לא הופיעה למשחק. ליאור אליהו המשיך עם הנסיגה בכושרו מאז פתיחת הפלייאוף וסיים עם שתי נקודות בלבד, בנוסף הקבוצה איבדה כדורים רבים והציגה משחק הגנה נרפה.

 

גרינברג והבעלים ד"ר אורי אלון התכנסו בסיום בחדר ההלבשה כדי לשוחח עם השחקנים שנראו מאוכזבים מאוד. אלון נשאר אופטימי ואמר: "בטיסה מניו-יורק לארץ חשבתי על הרבה דברים, חששתי מירידת מתח אחרי שבוע ללא משחקים, אבל אני רוצה להגיד בצורה ישירה גם לאוהדים שלנו וגם לאוהדים של קבוצות אחרות, אין לי ספק שהפועל ירושלים תהיה אימפריית כדורסל גם בארץ וגם באירופה. אסור שאנשים יסתכלו על משחק אחד או שניים, בדיוק כמו שלא צריך להסתכל על הניצחון שלנו על מכבי ב-28 הפרש, זה לא חשוב, מה שחשוב הוא הדרך. בכל שנה הקבוצה תשתפר, הבטחה שלי".

 

יותם הלפרין מאוכזב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יותם הלפרין מאוכזב(צילום: עוז מועלם)

 

על המשחק עצמו אמר: "לא נראינו טוב, אין תירוצים. צריך להבין מה קרה, מה היה לא בסדר ומה צריך לשפר, יהיו ימים כמו היום אבל אני מקווה שיהיו פחות ופחות כאלה. אמרתי לשחקנים שאני מאמין שהם ינצחו בסדרה, זה תלוי רק בהם. ברור שפרחוסקי חסר אבל כשהקבוצה הזו משחקת נכון, אני חושב שלכל יריבה בליגה יהיה קשה לעצור אותה".

 

בראד גרינברג ימצא את הנוסחה להציל את הקבוצה? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בראד גרינברג ימצא את הנוסחה להציל את הקבוצה?(צילום: עוז מועלם)

 

אלון הוסיף: "אין לי מה לכעוס, כעס לא מוביל לשום מקום. 20 הפסדים כאלה לא יבריחו אותנו, אנחנו הולכים בדרך מסוימת, נשקיע ונבנה. אלמד את הלקחים, לא משנה איך תסתיים העונה אנחנו נדאג לכך שהפועל ירושלים תהיה טובה יותר עד שנגיע ליעדים הברורים, תארים בארץ ויורוליג. הצבתי לנו שלוש שנים ואני מקווה שזה יקרה עוד לפני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אורי אלון
צילום: עוז מועלם
מומלצים