שתף קטע נבחר

ריו פרדיננד מועמד לדובאי ול-MLS

הבלם האנגלי הוותיק (35) עוזב את מנצ'סטר יונייטד אחרי 12 שנה: "הנסיבות לא איפשרו לי להיפרד כפי שרציתי, אני בריא ומוכן לאתגר חדש". סאות'המפטון דחתה את הצעת השדים האדומים לרכוש את לוק שואו

אחרי 12 שנים - מנצ'סטר יונייטד נפרדת מאחד הבלמים הגדולים ביותר בתולדותיה. ריו פרדיננד עוזב את השדים האדומים ולא ימשיך בשורותיהם בעונה הבאה. בחודשים האחרונים הוא סבל מפציעה ממושכת ולא שימש כשחקן הרכב ראשון.

 

הנהלת מנצ'סטר יונייטד החליטה לא להציע חוזה חדש לבלם הוותיק בן ה-35, אשר טען לאחרונה שהוא מעוניין להמשיך בקבוצתו ושהוא נחוש להמשיך בקריירה בפרמייר ליג. כעת הוא שוקל הצעות מחוץ לאנגליה ויתכן שיעבור לשחק בדובאי, סין או בליגת ה-MLS בארצות הברית.

 

ריו פרדיננד חוגג אליפות עם מייקל קאריק לפני שנה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ריו פרדיננד חוגג אליפות עם מייקל קאריק לפני שנה(צילום: gettyimages)

 

פרדיננד שוקל להפוך בעתיד למאמן ולא מן הנמנע שכעת ימונה למנג'ר-שחקן באחת הקבוצות. בנוסף, הוא נמצא בקשרים טובים עם מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס הארי רדנאפ, אשר העניק לו בשעתו את הבמה בווסטהאם בתחילת הקריירה, כך שיתכן שיעבור לקבוצה מלונדון אשר מתמודדת בימים אלה בפלייאוף על העליה לפרמייר ליג. בשנת 2000 עבר פרדיננד מווסטהאם ללידס תמורת 30 מיליון ליש"ט, סכום שיא עבור שחקן הגנה.

 

"חשבתי הרבה על העתיד שלי בזמן האחרון", אמר פרדיננד. "כעת, אחרי 12 שנים במועדון שאני מחשיב לטוב בעולם זה הזמן להמשיך הלאה. הצטרפתי בשעתו למנצ'סטר יונייטד במטרה לזכות בתארים ומעולם לא תארתי לעצמי עד כמה ההצלחה תהיה גדולה.

 

הגיע הזמן להתרענן. ריו פרדיננד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הגיע הזמן להתרענן. ריו פרדיננד(צילום: רויטרס)

 

"היו כל כך הרבה נקודות שיא כאשר שיחקתי לצד שחקנים גדולים שהפכו לחברים טובים. אוקיר לנצח את הזכיה הראשונה באליפות הפרמייר ליג וכמובן את הלילה הפנטסטי במוסקבה (הזכיה בליגת האלופות ב-2008). הנסיבות לא איפשרו לי להיפרד בצורה בה רציתי, אבל זו ההזדמנות

שלי לומר תודה לחברים שלי לקבוצה, למועדון ולאוהדים על 12 שנים שלא אשכח לעולם".

 

פרדיננד הוסיף: "חלמתי לזכות בכל התארים האלה מאז שהייתי ילד והגשמתי את זה. כעת אני מרגיש בריא, מוכן לאתגר חדש ולכל מה שהעתיד צופה לי". חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד, דווייט יורק, הגיב: "פרדיננד שחקן גדול. ההודעה שלו לא הפתיעה אותי, אבל העזיבה שלו ושל נמניה ווידיץ' מהווה סיום עידן. לא להאמין עד כמה הם הצליחו. הוא יכול לעזוב בראש מורם אחרי כל מה שהוא הצליח להשיג".  

 

סאות'המפטון דחתה את הצעת מנצ'סטר יונייטד לרכוש את המגן השמאלי הצעיר לוק שואו (18) תמורת 27 מיליון ליש"ט. השדים האדומים עדיין מאמינים שיוכלו לצרף את השחקן אשר נכלל בסגל נבחרת אנגליה למונדיאל. בתקשורת האנגלית פורסם ביממה האחרונה שראיין גיגס עשוי להמשיך בצוות המקצועי של לואיס ואן חאל, אשר מועמד להתמנות למנג'ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים