שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

תשכחו מהוובוזלה: קבלו את הדיאבוליקה

חצוצרה שהפכה ללהיט בכדורגל הבלגי עשויה לתפוס את מקומו של המרעיש מדרום אפריקה. המפתחים מבטיחים צליל הרבה פחות מציק. צפו בדיאבוליקה בפעולה

וובוזלה אאוט, דיאבלויקה אין. חצוצרה בלגית מאיימת לתפוס את מקומו של המרעיש הדרום-אפריקאי ככלי הנגינה הרשמי של המונדיאל הקרוב, או אולי מוטב לומר הניג'וס הרשמי של המונדיאל הקרוב.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

הדיאבוליקה קטנה בהרבה ביחס לוובוזלה ואורכה הוא 12 סנטימטרים בלבד וצלילו לפחות לטענת מעצביו "לא מזכיר את הסיוט של הוובוזלה".

 

 

הדיאבוליקה כבר הפכה ללהיט גדול בכדורגל הבלגי, שם אסורה הכנסת וובוזלות לאצטדיונים.מעל ל-300,000 מהחצוצרות הללו כבר נמכרו במחיר של 9 דולר לחתיכה והביקוש רק עולה.

 

הצליל של הדיאבוליקה גבוה יותר ביחס לוובוזלה ויותר מזכיר צפצפה, עוצמת הקול שלו דומה לכלי הנגינה הדרום אפריקאי אך דורשת נשיפה חזקה פחות.

 

מפתחי הדיאבוליקה עם המצאתם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מפתחי הדיאבוליקה עם המצאתם(צילום: AFP)

  

"התחלנו כבר לקבל הזמנות מכל העולם", מספרים בגאווה בחברה המפתחת המעסיקה כ-14 עובדים בסך הכל ובכיר בחברה הוסיף, "נתנו לרונאלדו הברזילאי לנסות את הדיאבוליקה והוא לא רצה להחזיר לנו אותה".

 

ברזיל ניסתה לפתח בעצמה כלי נגינה למונדיאל שזכה לשם "קשירולה", אך מכיוון שאוהדים ברזילאים השתמשו בו כדי להכות זה את זה הוא הוצא מחוץ לחוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים