שתף קטע נבחר

טקוואנדו: מאמן הנבחרת שרעבי התפטר

בעקבות חוסר ההצלחה בשנים האחרונות, ובמיוחד באליפות אירופה שהתקיימה לפני שבועיים, החליט יחיעם שרעבי לעזוב. בחודש הקרוב יחפשו באיגוד מחליף לתפקיד

מאמן נבחרת ישראל בטאקוונדו יחיעם שרעבי, הודיע על סיום עבודתו בעקבות חוסר הצלחת הספורטאים בתקופה האחרונה. בחודש הקרוב יחפשו באיגוד מחליף לתפקידו.

 

שרעבי, שאימן את הנבחרת מאז 2009, הוביל את בת אל גטרר למדליית זהב באליפות אירופה ב-2010 ובאותה תחרות את מוטי לוגסי למדליית הכסף, וכן את גילי חיימוביץ' לזהב במשחקים האולימפיים לנוער. בעקבות זאת זכה שרעבי ב-2010 לתואר מאמן השנה בוועד האולימפי.

 

לא הצליח לשחזר את ההישגים בתחרויות המטרה. שרעבי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא הצליח לשחזר את ההישגים בתחרויות המטרה. שרעבי(צילום: אורן אהרוני)

 

מאז לא הצליח שרעבי לשחזר את ההישגים בתחרויות המטרה הגדולות של אליפות העולם ואירופה. באליפות אירופה שהתקיימה לפני שבועיים באזרבייג'אן לא הצליח אף אחד מתשעת הספורטאים להשיג ניצחון.

 

שרעבי כינס את הספורטאים באימון הנבחרת ביום שישי האחרון, שם הודיע להם על החלטתו. מנכ"ל האיגוד מישל מדר ששמע על כך, ניסה למנוע ממנו לעזוב. למרות זאת, שרעבי לא חזר בו והאיגוד הודיע על עיזבתו באסיפה הכללית.

 

שרעבי לא יעזוב מידית, אלא ימשיך לעבוד חודש נוסף עד למינוי מחליף. עוזרו בנבחרת מארק בריזינסקי, ימשיך לעבוד בנבחרת. ועדה שתיעזר בשירותיו של מאמן הנבחרת לשעבר עדי דוידוב תנסה לאתר מאמן חדש. 

 

יו"ר איגוד הטאקוונדו, חי יוסף שמשון, אמר ל-ynet ספורט: "יחיעם ימשיך איתנו עד תחילת יוני, באותו זמן ועדה תבדוק את האופציות לאימון הנבחרת. התחלנו כבר לעבוד ונבנה הכול מחדש. נבנה את הצוות ונצא לדרך חדשה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יחיעם שרעבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים