יום שישי, 10.05.2024 שעה 14:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431 בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

ג'ורדי מכין את העונה הבאה: כולם עוד יופתעו

בזמן שאנשי מכבי ת"א הניפו את צלחת האליפות, המנג'ר נמצא בחו"ל: "עובד על דברים גדולים". זיו: "אם תהיה לסוזה הצעה מפתה, נפרגן לו". צפו בתקציר

|
מיכה, מרבאל ובדש חוגגים עם הצלחת (רדאד ג`בארה)
מיכה, מרבאל ובדש חוגגים עם הצלחת (רדאד ג`בארה)

ימי החגיגות של מכבי תל אביב נמשכו אמש (ראשון) כאשר הקבוצה ניצחה 1:3 את מחזיקת הגביע הטרייה, עירוני קריית שמונה, הגיעה ל-80 נקודות כאשר נותרו עוד שני מחזורים לעונה ויותר מכל, זכתה להניף את צלחת האליפות זאת העונה השנייה ברציפות.

על הרגע המרגש אמש היה חתום הקפטן, שרן ייני, שבחר לקרוא לברק יצחקי להניף עימו את צלחת האליפות במחווה שריגשה מאוד את החלוץ שמחלים מפציעה וריגשה מאוד את השחקנים והאוהדים.

יצחקי אמר על המחווה: "לא ידעתי אפילו חצי דבר וזה ממש הפתיע אותי וזה מאוד מרגש. אני מודה לו ולכל החברים על התמיכה לאורך הדרך. אין מאושר ממני. חיכיתי לרגע הזה המון זמן, אני חייב להיות אמיתי כי תמיד חלמתי על הרגע הזה, שזה יקרה והנה זה קרה ותודה לכולם".

"הרצון לחזור לשחק בוער מי מאוד אבל אני יודע שיש לי עוד דרך ארוכה, אני עובד קשה בשביל זה ואת היום הזה אני לא אשכח כי הפעם הראשונה שהתחלתי לרוץ אחרי הפציעה הייתה בהקפה", הוסיף יצחקי.

גם הקשר, דן איינבינדר, דיבר על הרגע המרגש: "אחרי שברק נפצע, כולנו התעצבנו יחד איתו, התרגשנו יחד איתו, שמחנו יחד איתו, אני חושב שהאליפות הזאת היא שלו כמו של כולם אם לא יותר, הוא חלק מאוד חשוב בקבוצה, גם על המגרש וגם מחוץ למגרש. שרן עשה מעשה מאוד אצילי מבחינתו, וזה היה מרגש מאוד".

מכבי ת''א אלופת האלופים

הקשר רשם גם אירוע מכונן מבחינתו באופן אישי, כאשר כבש את שער הבכורה שלו במועדון, אלא שרגע אחרי, הכרוז, שי סידי, הכריז בטעות כי את השער הבקיע ערן זהבי. "במשך שנה שלמה האוהדים שרים לו 'מתי תיתן איזה גול', ועד שהוא מבקיע כמעט לקחו לו אותו. גם אם הטלוויזיה תגיד שערן הבקיע אז דן יפרגן לו למרות שזה שער ראשון שלו העונה כי יש לנו מטרה שערן יזכה במלכות השערים", אמר יצחקי בבדיחות כשלצידו איינבינדר, בעוד יואב זיו דואג ברקע להצחיק את חבריו בזמן שאלה התראיינו. 

איינבינדר אמר על השער שכבש וגם על כך שהאלופה הציגה יכולת גבוהה בסיומו של שבוע בו בעיקר חגגה: "אין יותר כיף מזה. גם לחגוג אליפות, גם לחגוג שער בכורה. באנו לכאן אחרי שבוע שחגגנו והצגנו יכולת גבוהה וזה מעיד על החוזק המנטלי שלנו, מאוד רצינו לשמח את הקהל ולעלות עוד מדרגה בדרך שלנו לטופ. אני שמח שעשינו את זה. ק"ש יריבה לא קלה, אבל הצגנו משחק גדול וניצחנו".

שחקני מכבי ת"א שרים עם הקהל

המשחק נגד ק"ש הראה שוב שלפאולו סוזה יש סגל עמוק ומגוון אשר יודע לשמור על יכולת גבוהה לאורך זמן. אמש קיבל השוער, ברק לוי, את ההזדמנות בין הקורות והוכיח כי יש לו מקום כשוער ראשון במכבי ובליגת העל בפרט. גם עומרי בן הרוש שנכנס לעמדת הבלם הראה שלמכבי יש עוד אופציות טובות בתוך הסגל הקיים שלה.

יואב זיו שתופקד באגף שמאל של הקישור היה אחראי על בישול לשערו ה-24 של ערן זהבי העונה והיה פעיל מאוד במהלך המשחק. את האהבה שהרעיפו עליו חבריו והאוהדים אחרי הבישול וגם אח"כ בעמדת הראיונות אי אפשר היה לפספס.

"את האמת שממש רציתי לבשל לערן שגם אם הייתי עומד מול שער ריק, הייתי מוסר לו", אמר זיו והתבדח בנושא השער של איינבינדר: "אתם בטוחים שהיה שער של דן? אני באמת חשבתי שערן הבקיע".

סוזה: עשינו עונה פנטסטית

במקביל, כאשר לקבוצה נותרו עוד שלושה ציוני דרך עד לסיום העונה (המשחק נגד מכבי חיפה, חגיגות האליפות ביום חמישי ומשחק הנעילה נגד בני סכנין ביום שבת), ההתעסקות בקרב המועדון היא בהכנות לעונה הבאה. בימים האחרונים שוהה המנג'ר הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, בחו"ל וזאת בענייני עבודה הקשורים למכבי ת"א.

במועדון הבהירו כי ג'ורדי בחו"ל כחלק מההכנות שלו לעונה הבאה ובניית הסגל, כאשר ההערכות דיברו על כך שהוא יצא לקדם העברה של שני שחקנים זרים למועדון. גורם אשר מעורה בפרטים אמר: "יכול להיות שזה שחקנים, אבל באמת נראה לך שג'ורדי שוהה בחו"ל כמעט שבוע בגלל זה? הוא עובד על דברים גדולים שקשורים למועדון ועוד יהיו לכם הפתעות בקיץ".

בפעם האחרונה: סוזה חגג עם האוהדים

יצחקי התבקש להתייחס לעונה הבאה ולאיזה מכבי נראה והשיב: "תתקשר לג'ק, מיץ', ג'ורדי ופאולו ותראה מה יענו לך. אני חושב שתהיה מכבי חזקה, אפילו יותר מהעונה. מכבי משתפרת ומתקדמת משנה לשנה והיא רוצה להשיג כמה שיותר מטרות ותארים. אין ספק שהמועדון הזה התקדם מהשנייה הראשונה שמיץ' הגיע ורואים את זה".

גם זיו נשאל על הנושא והשיב: "ברור לכולם שהמטרה היא בכל שנה להמשיך ולהציג את היכולת הזאת ולהתמודד על האליפות ולשמר את האווירה הזאת שסביב המועדון, ואת הביחד הזה שמאפיין את הקבוצה הזאת. ביחד עם האוהדים אנחנו יוצרים פה מועדון גדול. ברור שהמטרה היא גם להצליח באירופה. העונה עשינו את זה ותמיד המטרה היא להתקדם הלאה. ברור שהשאיפה היא להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות אבל זה לא תלוי רק בנו. המטרה היא להמשיך ולצבור נקודות ומעמד באירופה".

שחקני מכבי חוגגים עם צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי חוגגים עם צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
 

על הרצון לראות את סוזה ממשיך לעונה נוספת אמר: "ברור שאנחנו רוצים שהוא יישאר וכולם רוצים לשמר את הדבר הטוב שיש פה. אבל כולם יודעים שהשאיפה של כולם היא להתקדם ואם תהיה לו הצעה כזאת שהוא לא יכול לסרב לה, נפרגן לו. בכל אופן, זה בינתיים בעיקר ספקולציות ומאוד היפותטי".

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */