שתף קטע נבחר

סימאונה: "כואב כשאתה נותן הכל ולא מנצח"

מאמן אתלטיקו מדריד היה מאוכזב מהתיקו מול מלאגה, אבל כבר מוכן לקרב על האליפות מול ברצלונה: "אף אחד לא היה מאמין אם היו אומרים לנו בתחילת העונה שנגיע למחזור האחרון כשאנחנו מובילים את הטבלה בהפרש שלוש נקודות". מרטינו: "התוצאות נתנו לנו מה שרצינו". אנצ'לוטי: "לא אכפת לי מי תזכה באליפות"

אתלטיקו מדריד הייתה יכולה לזכות הערב (א') באליפות ספרד, אבל ה-1:1 מול מלאגה - בתוספת ה-0:0 של ברצלונה באלצ'ה - קבעו כי התואר יחולק במחזור האחרון, במשחק ישיר בין אתלטיקו לבארסה בקאמפ נואו.

 

מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה היה מאוכזב מאוד אחרי שקבוצתו איבדה שתי נקודות, אבל ניסה להסתכל על הצד החיובי: "אף אחד לא היה מאמין אם היו אומרים לנו בתחילת העונה שנגיע למחזור האחרון כשאנחנו מובילים את הטבלה בהפרש שלוש נקודות. זה כואב כשאתה נותן את הכל ולא מנצח. הסיכויים הם 50-50".

 

סימאונה לא מבין לאן נעלמו שתי נקודות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סימאונה לא מבין לאן נעלמו שתי נקודות(צילום: AFP)

 

המאמן הוסיף: "אנחנו חייבים להישאר צנועים ולהמשיך במאמץ, ונקווה שנסגור מעגל בקאמפ נואו". סימאונה לא ידע לומר אם החלוץ הפצוע דייגו קוסטה יוכל לשחק מול ברצלונה: "נראה איך הוא מתקדם באימונים".

 

למרות ה-0:0, בברצלונה נמצאים עדיין בעמדה מצוינת ויזכו באליפות אם ינצחו את אתלטיקו. המאמן טאטה מרטינו השתדל להסתכל קדימה: "התוצאות נתנו לנו מה שרצינו - להגיע למחזור האחרון למשחק על האליפות. אנחנו חייבים את תמיכת הקהל. שיחקנו עם לב גדול נגד אלצ'ה, נתנו הכל". חאבייר מסצ'ראנו אמר מה שרבים חושבים: "עבור חלקנו זה יהיה המשחק האחרון בקבוצה".

 

אנצ'לוטי מאוכזב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנצ'לוטי מאוכזב(צילום: AFP)

 

ריאל מדריד, מצדה, איבדה סיכוי לאליפות עם הפסד 2:0 לסלטה ויגו במשחק חלש. המאמן קרלו אנצ'לוטי השתדל לשכוח מהר מהמשחק ולחשוב על גמר הצ'מפיונס הקרב: "עכשיו אנחנו צריכים לנוח ולהתכונן לגמר. לא אכפת לי מי תזכה באליפות, אתלטיקו או ברצלונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages
דייגו סימאונה
צילום: GettyImages
מומלצים