שתף קטע נבחר

כדורעף: בר נצר התפטר מאימון הנבחרת

הכחולים-לבנים לא הצליחו להעפיל לסיבוב השני של מוקדמות אליפות אירופה, המאמן שאביו הובא היום למנוחות הודיע לאיגוד: "אני לוקח אחריות על הכישלון ומסיים את תפקידי"

מאמן נבחרת ישראל בכדורעף, זוהר בר נצר, הודיע היום (ראשון) לראשי איגוד הכדורעף על התפטרותו. בר נצר לקח אחריות על כישלון הנבחרת, שלא הצליחה להעפיל לסיבוב השני במוקדמות אליפות אירופה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

  

נבחרת ישראל ניצחה היום את לוקסמבורג 0:3 (21:25, 20:25, 14:25) אבל ההפסד 3:0 למולדובה ביום שישי גרם לכך שהכחולים-לבנים סיימו במקום השני בבית, מקום שלא הספיק לאליפות אירופה. רק שתי הסגניות עם המאזן הטוב ביותר מבין שלושת הבתים עלו לסיבוב השני. כל שלוש הסגניות השיגו שני ניצחונות והפסד, אבל שבדיה (הפסידה 3:1 למקדוניה) השיגה מערכה יותר מהאחרות, בעוד הונגריה (הפסידה 3:2 לנורבגיה) השיגה שתי מערכות יותר.

 

זהר בר נצר. הודיע לאיגוד: "אני לוקח אחריות על הכישלון" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זהר בר נצר. הודיע לאיגוד: "אני לוקח אחריות על הכישלון"(צילום: עוז מועלם)

 

בר נצר, שלא ניהל את המשחקים במוקדמות הסיבוב הראשון כיוון שאביו הובא היום למנוחות, הודיע לאיגוד: “כמי שעומד בראש המערכת של הנבחרת - אני לוקח אחריות על הכישלון. לאחר שאקום מהשבעה, אפגש עם ראשי האיגוד ואסיים את תפקידי כמאמן הנבחרת".

 

לנוכח הסיטואציה בה הוא מצוי השבוע, בר נצר סירב להרחיב את דבריו בנושא, אך נודע כי הוא לא רואה סיכוי לקדם יותר את הנבחרת במתכונת הנוכחית, שההשקעה בה נמוכה בהרבה מזו של נבחרת הנשים, הנהנית מספונסר פרטי. בשנים האחרונות נבחרת הכדורעף העפילה בקביעות לסיבוב השני של מוקדמות אליפות אירופה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
זהר בר נצר
צילום: עוז מועלם
מומלצים