יום שלישי, 21.05.2024 שעה 22:37

מכבי מניפה את צלחת האליפות (רדאד ג`בארה)

צפו: מכבי ת"א חגגה אליפות עם 1:3 על ק"ש

הצהובים גברו על מחזיקת הגביע במשחק נהדר, ומיד אח"כ פתחו את השמפניות והניפו את הצלחת לעיני אלפי האוהדים הנרגשים. צפו בהנפה ובחגיגות

יום ראשון, 11/05/2014, 19:30אצטדיון בלומפילד - 12,800 צופיםליגת העל - פלייאוף
עירוני ק"ש
פנדל רועי קהת (30)
הסתיים
3 1
שופט:(ציון: 12)
שער דן איינבינדר (15)
שער דור מיכה (25)
שער ערן זהבי (74)
מכבי ת"א
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 2 - 1
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • הפועל עכו
  • 2 - 1
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל רעננה
  • 2 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 2
  • הפועל חיפה
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • 1 - 3
  • עירוני ק"ש
הרכבים וציונים
 
 

המחזור השמיני בפלייאוף העליון הסתיים הערב (ראשון) עם "דרבי המחייכות" באצטדיון בלומפילד, בין האלופה הטרייה מכבי תל-אביב למחזיקת הגביע הטרייה אף יותר, עירוני קריית שמונה. החניכים של פאולו סוזה לא איכזבו את 12 אלף הצופים באצטדיון ורשמו 1:3 משכנע על החבורה של ברק בכר, רגעים ספורים אח"כ הם כבר הוציאו את השמפניות, ואת הצלחת.

עם הרוח במפרשים והאוהדים הצוהלים ביציע, מכבי הייתה טובה בהרבה מהיריבה הסימפטית מהצפון. זה בא לידי ביטוי כבר אחרי רבע שעה של משחק כשכדור של דן איינבינדר התגלגל במפתיע לרשת של גיא חיימוב וקבע 0:1.

איינבינדר המשיך לככב כשאחרי עשר דקות בישל את השני לדור מיכה, ששם את החותמת על יחסי הכוחות בין שתי המנצחות הגדולות של העונה בכדורגל הישראלי.

המחצית הקצבית המשיכה כשכדור עונשין מ-11 מטרים של רועי קהת צימק את התוצאה ל-2:1, אבל זה לא הספיק כדי לקרוא תיגר על העליונות של הצהובים במשחק.

מה עם ערן זהבי? כמובן שהוא כבש. הכוכב מס' 1 של מכבי העונה התכבד בשער השלישי של הצהובים, שגם חתם את תוצאת המשחק, כשסיים באלגנטיות מול חיימוב וגלגל לרשת את שערו ה-24 העונה, שהשווה את מאזנו לזה של עומר דמארי, במקום הראשון בטבלת המבקיעים של הליגה. דובדבן.

ברק בכר ניסה להחזיר את ק"ש למשחק עם חילופים התקפיים, אבל זה לא הספיק כדי לקלקל למכבי את החגיגות. בעצם, אחרי עונה כזו, מי יכול לקלקל לה?

צפו: סוזה מטריף את אוהדי מכבי

מכבי ת''א אלופת האלופים

מחצית ראשונה
השופט לירן וקסברגר הוציא את המשחק החגיגי לדרך לעיני 12,800 צופים.

שחקני מכבי חוגגים עם צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי חוגגים עם צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
 
שחקני מכבי חוגגים עם צלחת האליפות (רדאד ג´בארה)
עוד זזווית נוספת על החגיגות (רדאד ג´בארה)
 

ערן זהבי ופאולו סוזה (שי לוי)
ערן זהבי ופאולו סוזה (שי לוי)
 

מיץ´ גולדהאר, פאולו סוזה וג´ק אנגלידיס (שי לוי)
מיץ´ גולדהאר, פאולו סוזה וג´ק אנגלידיס (שי לוי)
 

אוהדי מכבי ת&qout;א ביציע (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי ת"א ביציע (רדאד ג´בארה)
 

מיץ´ גולדהאר (שי לוי)
מיץ´ גולדהאר וג'ק אנגלידיס (שי לוי)
 

סוזה ובכר מתחבקים (רדאד ג´בארה)
פאולו סוזה וברק בכר מתחבקים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 8: הזדמנות נהדרת לצהובים לעלות ליתרון אחרי דקות פתיחה מנומנמות. דור מיכה חתך את ההגנה האורחת, הגיע לכדור עומק צהוב ושחרר בעיטה נהדרת שנעצרה רק במשקוף של גיא חיימוב. זה היה קרוב.

דקה 15, מכבי עלתה ל-0:1. היתרון של הצהובים בא לידי ביטוי גם על לוח התוצאות. דן איינבינדר הגביה לרחבה, ערן זהבי פספס, אבל הכדור התגלגל לרשת. שער מוזר אבל מוצדק לזכות האלופה.

איינבינדר חוגג (שי לוי)
איינבינדר חוגג (שי לוי)
 

דקה 25: זה כבר 0:2 לצהובים. על הדשא יש רק קבוצה אחת. איינבינדר שלח כדור עומק נפלא למיכה, שלא ספר את חיימוב ומול שער חשוף הכפיל את התוצאה.

דור מיכה חוגג (שי לוי)
דור מיכה חוגג (שי לוי)
 

דקה 30: ק"ש צימקה ל-2:1. מה תגידו על זה? עבירה מטופשת של רמי מרבאל על אדריאן רוצ'ט שלחה את רועי קהת לנקודת 11 המטרים. הקשר מצא את הרשת, אבל וקסברגר בהחלטה נוראית, פסל את השער בשל כדור שנזרק לדשא מהיציע. למזלה של ק"ש, גם את הבעיטה השנייה קהת צלח. יש לנו משחק.

קהת אחרי השער (רדאד ג´בארה)
קהת אחרי השער (רדאד ג´בארה)
 

דקה 40: אחרי חצי שעה של טירוף מוחלט בבלומפילד, שתי הקבוצות הורידו הילוך. רוצ'ט מנסה לדחוף את הלבנים קדימה בדרך לשער השוויון, גם מכבי יוצאת עם הרבה שחקנים קדימה, אבל לא מרבה לסכן את חיימוב.

דור מיכה דוהר (שי לוי)
דור מיכה דוהר (שי לוי)
 

דקה 45+1: איזו בעיטה של זהבי! הקשר שכמעט וכבש כבר אחרי רבע שעה היה קרוב לעוד שער נהדר בעונה האדירה שלו, אבל הבעיטה העוצמתית ששלח חלפה רק בסמוך לקורה.

מחצית שנייה
דקה 47: כמו במחצית הראשונה, הצהובים ביססו דומיננטיות כבר מהפתיחה. יואב זיו סיים מהלך קבוצתי אלגנטי של הצהובים בבעיטה מחוץ לרחבה. חיימוב הגיב ברגע האחרון ומנע את השלישי.

מתן אוחיון מול ערן זהבי (שי לוי)
מתן אוחיון מול ערן זהבי (שי לוי)
 

דקה 51: אדריאן רוצ'ט שוב לקח אחריות בצד של קריית שמונה וניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, שלא היוותה איום של ממש על השער של ברק לוי.

דקה 54: זהבי שוב חתך את ההגנה וקיבל כדור עומק נהדר שהשאיר אותו לבד מול חיימוב. מס' 7 בצהוב הצליח להשתלט על הכדור ולהסיט אותו לעבר השער, אבל השוער האורח הגיב בזמן.

שרן ייני ואחמד עאבד (רדאד ג´בארה)
שרן ייני ואחמד עאבד (רדאד ג´בארה)
 

דקה 57: איזו הזדמנות למכבי! איינבינדר שוב מצא את זהבי במרכז הרחבה. הקשר בעט מהאוויר אבל חיימוב הדף, ברק בדש הגיע ראשון לכדור החוזר ונגח אותו לרשת, אבל וקסברגר פסל את השער בטענת נבדל.

דקה 65: השער שנפסל רק פתח לבדש את התיאבון. אקס ק"ש ניסה שוב למצוא את הרשת של חיימוב, הפעם עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, שלרוע מזלו עברה מעל המשקוף.

חיימוב מקדים את בדש (שי לוי)
חיימוב מקדים את בדש (שי לוי)
 

דקה 67: בעיטה אדירה של ברק לוי מהרחבה הצהובה הגיעה לערן זהבי שכמעט והשתלט על הכדור. חיימוב ביציאה נהדרת הצליח להרחיק ברגלו את הכדור מאיזור הסכנה ולמנוע שער כמעט ודאי מהכוכב של מכבי.

דקה 74: זהבי קבע 1:3 למכבי. חשבתם שהוא לא יבקיע? הכוכב של הצהובים קיבל כדור עומק נהדר מזיו, היתל בשומר שלו ושלח את הכדור באלגנטיות לפינה הקרובה של חיימוב.

ערן זהבי חוגג (רדאד ג´בארה)
ערן זהבי חוגג (רדאד ג´בארה)
 

דקה 86: החילופים של בכר לא עוזרים, הניסיונות של קריית שמונה עולים בתוהו. השירה של האוהדים הצהובים ביציע מתחזקת, הם כבר מריחים את הצלחת.

מכבי ת"א: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גארסיה עומרי בן הרוש, רמי מארבאל, דן איינבינדר (גל אלברמן, 80'), מהראן ראדי, יואב זיו (עומרי אלטמן, 78'), דור מיכה, ערן זהבי וברק בדש (דור ג'אן, 70').

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, מתן אוחיון, שיר צדק, קאסיו פרננדס, חן דלמוני, וובה בראון, עדן שמיר (וויאם עמאשה, 46'), אדריאן רוצ'ט (אופיר מזרחי, 61'), רועי קהת, אחמד עאבד (יואל צחנוביץ', 74') ודוד מנגה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון